تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 17:49
کد خبر : 76528

توزیع سیب‌زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان از فردا

توزیع سیب‌زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان از فردا

در سامانه بازرگام نیز در حال حاضر سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان بارگذاری شده است و مردم می‌توانند ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرند. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی از توزیع سیب زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان از فردا در همه میادین میوه و تره بار خبر

در سامانه بازرگام نیز در حال حاضر سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان بارگذاری شده است و مردم می‌توانند ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی از توزیع سیب زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان از فردا در همه میادین میوه و تره بار خبر داد.

علیرضا رضازاده با بیان اینکه با توجه به تقویم سالانه محصولات کشاورزی و وقوع سیل و یخبندان نگرانی‌هایی در خصوص تامین سیب زمینی وجود داشت، گفت: ذخایر سیب زمینی ما فوق العاده است. هدف ۶۰۰ هزار تنی صادرات نیز محقق شده است. اما به دلیل تنظیم بازار و ایجاد آرامش در بازار مصوب شد که امکان و مجوز ورود ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی به کشور در صورت نیاز فراهم شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد: در سامانه بازرگام نیز در حال حاضر سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان بارگذاری شده است و مردم می‌توانند ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرند.وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، ادامه داد: همچنین قرار است از فردا در همه میادین میوه و تره بار سیب زمینی با قیمت مصوب ۱۰ هزارتومان توزیع شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....