تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 9:48
کد خبر : 129623

تورم ماندگار، بازار طلا را ترساند

تورم ماندگار، بازار طلا را ترساند

دیروزهر اونس طلا با ۰٫۱ درصد کاهش به ۱۹۴۸٫۷۲ دلار رسید، در معاملات آتی نیز طلا ۰٫۱ درصد کاهش یافت و به ۱۹۶۰٫۱۵ دلار در هر اونس رسید. اقتصاددان: قیمت طلا در روز سه‌شنبه به دلیل اینکه بازارها منتظر نشانه‌های بیشتر در مورد سیاست‌های پولی آمریکا در این هفته بودند، اندکی تغییر کرد. همچنین پس

دیروزهر اونس طلا با ۰٫۱ درصد کاهش به ۱۹۴۸٫۷۲ دلار رسید، در معاملات آتی نیز طلا ۰٫۱ درصد کاهش یافت و به ۱۹۶۰٫۱۵ دلار در هر اونس رسید.

اقتصاددان: قیمت طلا در روز سه‌شنبه به دلیل اینکه بازارها منتظر نشانه‌های بیشتر در مورد سیاست‌های پولی آمریکا در این هفته بودند، اندکی تغییر کرد. همچنین پس از کاهش شاخص وام‌دهی چین برای اولین بار در ۱۰ ماه گذشته، قیمت مس کاهش یافت.

انتظار می‌رود جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه در به کنگره گزارش دهد و احتمالاً نشانه‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی آمریکا پس از توقف چرخه افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی را نمایان کند.

دیروز طلا تحت فشار قرار گرفت زیرا فدرال رزرو همچنین نرخ بهره بالاتری را در سال جاری اعلام کرده است، که می تواند از افزایش بیشتر بانک در برابر تورم دائم خبر دهد.

دیروز هر اونس طلا با ۰٫۱ درصد کاهش به ۱۹۴۸٫۷۲ دلار رسید، در معاملات آتی طلا نیز ۰٫۱درصد کاهش یافت و به ۱۹۶۰٫۱۵ دلار در هر اونس رسید.

تورم ماندگار، بازار طلا را ترساند

بالاتر از سطح پشتیبانی

بیت کوین از بالاترین قیمت سالانه خود یعنی حدود ۳۱هزار دلار، نزدیک به ۱۵ درصد کاهش یافته است. این کاهش با سرکوب های نظارتی اخیر در صرافی های رمزنگاری کوین بیس و بایننس و راهنمایی های متعصب فدرال رزرو که فروش آن را تسریع کرده، همراه بوده است.

با این حال، بیت کوین تا به امروز ۶۰ درصد افزایش یافته است و بالاتر از سطح پشتیبانی فنی ۲۵هزار دلار است.

دیروزهر اونس طلا با 0.1 درصد کاهش به 1948.72 دلار رسید، در معاملات آتی نیز طلا 0.1 درصد کاهش یافت و به 1960.15 دلار در هر اونس رسید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....