تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 20:45
کد خبر : 137020

ترامپ: بایدن به انتخابات ۲۰۲۴ نمی رسد

ترامپ: بایدن به انتخابات ۲۰۲۴ نمی رسد

  اقتصاددان :  دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور کنونی این کشور به تندی انتقاد کرد و گفت: «وضعیت روحی و روانی او بدتر از وضعیت جسمی اوست و احتمالا نتواند به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ برسد.» در حالی که هشت رقیب اصلی ترامپ در اولین مناظره حزب جمهوری خواه با

  اقتصاددان :  دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور کنونی این کشور به تندی انتقاد کرد و گفت: «وضعیت روحی و روانی او بدتر از وضعیت جسمی اوست و احتمالا نتواند به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ برسد.»

در حالی که هشت رقیب اصلی ترامپ در اولین مناظره حزب جمهوری خواه با یکدیگر رقابت می کنند، ترامپ ۷۷ ساله به بایدن ۸۰ ساله حمله کرد و وضعیت روحی و جسمی او را به باد انتقاد گرفت.

ترامپ گفت: «من فکر می کنم او از نظر روحی بدتر از جسمی است. او ورزشکار نیست. به بایدن نگاه کنید نمی تواند پاهایش را از چمن بردارد.»

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: «به او نگاه کنید. انگار روی خلال دندان راه می رود. در ساحل هم نمی تواند صندلی را بلند کند. همانطور که می دانید این صندلی ها سبک هستند. پاهای لاغر او در ساحل افتضاح به نظر می رسند.»

ترامپ افزود: بایدن استراتژی ساحل رفتن را بلد نیست. او نمی داند ساحل چه کار می کند. فکر می کنم در ساحل افتضاح به نظر می رسد. نمی تواند روی ماسه های ساحل راه برود.»

وی در ادامه گفت: «ساحل کاری نیست که باید رئیس جمهور انجام دهد. او باید ما را از آن جنگ وحشتناک و هولناک در اوکراین خارج کند. این کار را به سادگی می توان انجام داد اما من فکر نمی کنم که بتواند این کار انجام دهد زیرا ناتوان است. اگر رئیس جمهور بودم این جنگ هرگز شروع نمی شد.».

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....