تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 11:15
کد خبر : 134465

تداوم روند نزولی در بازار کریپتو

تداوم روند نزولی در بازار کریپتو

روند قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال دیروز نزولی باقی ماند زیرا معامله‌گران مجموعه‌ای از عوامل بنیادی منفی را تحت ارزیابی قرار دادند. اقتصاددان: بازار کریپتودیروز در جوی نزولی به سر می‌برد زیرا معامله‌گران آخرین هک Curve Finance و پتانسیل سازمانبورس و اوراق بهادار آمریکا در زمینه هدف قرار دادن و تشکیل پرونده برای تمام آلتکوین‌ها

روند قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال دیروز نزولی باقی ماند زیرا معامله‌گران مجموعه‌ای از عوامل بنیادی منفی را تحت ارزیابی قرار دادند.

اقتصاددان: بازار کریپتودیروز در جوی نزولی به سر می‌برد زیرا معامله‌گران آخرین هک Curve Finance و پتانسیل سازمانبورس و اوراق بهادار آمریکا در زمینه هدف قرار دادن و تشکیل پرونده برای تمام آلتکوین‌ها در آینده را ارزیابی می‌کنند.

در ۱ آگوست، سرمایه خالص بازار کریپتو با ۲ درصد کاهش به ۱٫۱۶ تریلیون دلار رسید.
این حرکت نزولی یک روز پس از آن صورت گرفت که فایننشال تایمز گزارش داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به کوین‌بیس، یک صرافی رمزنگاری مستقر در ایالات متحده، گفته است که تمام ارزهای رمزنگاری شده را که بیت‌کوین (BTC) را ممنوع کرده اند، از فهرست صرافی خود حذف کند.

با این حال، کوین‌بیس این گزارش را نادرست خواند و توضیح داد که فایننشال تایمز بخش‌هایی از گفتگوهای خود با سازمان بورس و اوراق بهادار را حذف کرده است.

با این حال، این شفاف‌سازی به بهبود بازار ارزهای دیجیتال کمک نکرد، زیرا هک ۴۷ میلیون دلاری Curve Finance در آخر هفته، چشم‌انداز صعودی آن را بیشتر تحت فشار قرار داد. ارزش بازار از زمان بهره برداری تقریباً ۳٫۷۵ درصد یا ۴۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.

کاهش قیمت بازار کریپتو در صورت تداوم همبستگی معکوس آن با دلار ممکن است ادامه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....