تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مهر 1401 - 21:15
کد خبر : 104437

تاکید چمران بر لزوم کاهش سن ازدواج در کشور

تاکید چمران بر لزوم کاهش سن ازدواج در کشور

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط ازدواج آسان در جامعه گفت: با کاهش سن ازدواج، میزان مشکلات اخلاقی در کشور هم کمتر می‌شود. مهدی چمران در آیین توزیع ۱۷ هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد که با مشارکت بنیاد مستضعفان و با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط ازدواج آسان در جامعه گفت: با کاهش سن ازدواج، میزان مشکلات اخلاقی در کشور هم کمتر می‌شود.

مهدی چمران در آیین توزیع ۱۷ هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد که با مشارکت بنیاد مستضعفان و با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، آیت الله کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد و حجت‌الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران در ساختمان کمیته امداد استان تهران صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و در واقع اساس و پایه هر زندگی بر پایه ازدواج گذاشته می‌شود و تلاش دشمن بر این است که خانواده را از هم بپاشانند.

وی تصریح کرد: هر چقدر خانواده از هم پاشیده و گسسته شود آسیب فراوانی به کشور و انقلاب خواهد زد و باید تلاش شود که خانواده حفظ شود.

چمران ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و خیرین از ارتباط با توزیع بالغ بر ۱۷ هزار جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود مسئله ازدواج آسان است و با فراهم کردن شرایط می‌توان سن ازدواج در کشور را کاهش داد و با این اقدام میزان مشکلات اخلاقی در کشور کمتر می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....