تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 16:34
کد خبر : 125074

تاکید عفت شریعتی بر اجرای درست رتبه بندی معلمان

تاکید عفت شریعتی بر اجرای درست رتبه بندی معلمان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: معلمان ما در جایگاه مادران در تربیت معنوی و اعتقادی فرزندان این سرزمین نقش‌آفرین هستند.   اقتصاددان : نماینده مردم زرند و کوهبنان در همایش فرهنگیان زرند اظهار کرد: خداوند متعال زندگی سعادتمندانه را در گرو عملکرد مومنانه مردان و زنان می‌داند و این مسیر سعادت با هدایت معلمان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: معلمان ما در جایگاه مادران در تربیت معنوی و اعتقادی فرزندان این سرزمین نقش‌آفرین هستند.

  اقتصاددان : نماینده مردم زرند و کوهبنان در همایش فرهنگیان زرند اظهار کرد: خداوند متعال زندگی سعادتمندانه را در گرو عملکرد مومنانه مردان و زنان می‌داند و این مسیر سعادت با هدایت معلمان عزیز و زحمتکش برای ما هموارتر خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: جوانان شخصیت، حیثیت، دانش و ایمان خود را با آداب زندگی اسلامی همراه کنند که امروز جامعه معلمان مشعل‌دار علم و تقوا و ادب و معنویت است.

عفت شریعتی‌کوهبنانی بیان داشت: معلمان ما در جایگاه مادران و مادران ما در جایگاه معلمان در تربیت معنوی و اعتقادی فرزندان این سرزمین نقش‌آفرین هستند و این یک واقعیت است که تعلیم و تربیت در ایران اسلامی زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین جهان اسلام است.

شریعتی در پایان افزود: ما در مجلس شورای اسلامی رتبه‌بندی صحیح و عادلانه معلمان را در دستور کار داریم و مصمم هستیم که معلمان ما باید در ایران آرامش خاطر داشته باشند و نگرانی خاصی در راستای معیشت زندگی خود نداشته باشند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....