تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 14:01
کد خبر : 20069

تابلوی بورس یکدست قرمز شد

تابلوی بورس یکدست قرمز شد

شاخص کل بورس با کاهش ۴۳ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادنیوز، شاخص کل بورس امروز از همان دقایق ابتدایی نزولی شد. در پیش گشایش نیز حدود ۶۰ درصد نمادهای بازار به ارزش ۷هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان صف فروش داشتند. این روند

شاخص کل بورس با کاهش ۴۳ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادنیوز، شاخص کل بورس امروز از همان دقایق ابتدایی نزولی شد. در پیش گشایش نیز حدود ۶۰ درصد نمادهای بازار به ارزش ۷هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان صف فروش داشتند. این روند تا نیمه‌ روز ادامه داشت و پس از بازگشایی وبصادر، از حجم صف‌های فروش کاسته شد اما تاثیری بر روند کاهشی شاخص‌های بازار نداشت.

>>>بیشتر بخوانید؛

جدال آمار و احساس در یک‌شنبه‌های ریزشی/ کار سخت بورس تهران

در پایان معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۴۳ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد کاهش یافت تا نسبت به روز گذشته ۲٫۷ درصد ریزش کرده باشد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۴ هزار و ۷۰۰ واحدی نسبت روز گذشته همراه بود و در رقم ۴ هزار و ۷۳۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بازار فرابورس نیز با افزایش ۱٫۴ درصدی به رقم ۱۷ هزار و ۹۵۰ واحد رسید.

در معاملات بورس امروز فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس)، فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)، فملی (ملی صنایع مس ایران)، وغدیر (سرمایه‌گذاری غدیر)، کگل (معدنی و صنعتی گل‌گهر)، شبندر (پالایش نفت بندرعباس)، شتران (پالایش نفت تهران) نمادهای تاثیرگذار و سرخ‌رنگ بازار بودند.

همچنین ارزش کل معاملات روز یکشنبه ۹ هزار میلیارد تومان بود.

تابلوی بورس یکدست قرمز شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....