تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 21:34
کد خبر : 31196

تأمین سرمایه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی بازار سهام

تأمین سرمایه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی بازار سهام

امسال بازار سهام بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه کرد وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امسال بازار سهام چیزی بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برای شرکت‌های دولتی، عمومی و خصوصی تأمین سرمایه کرده است.   فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی  در دیدار با مدیران هلدینگ ها و شرکت‌های حقوقی فعال در

امسال بازار سهام بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه کرد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امسال بازار سهام چیزی بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برای شرکت‌های دولتی، عمومی و خصوصی تأمین سرمایه کرده است.

 

فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی  در دیدار با مدیران هلدینگ ها و شرکت‌های حقوقی فعال در بازار سرمایه با گزارشی از وضعیت بازار سرمایه و مقایسه آن با سال گذشته از اتفاقاتی نظیر بازارگردانی شرکت‌ها و انتشار اوراق تبعی به عنوان نقطه عطفی در بازار سرمایه کشور یاد کرد و گفت: امسال بازار سهام چیزی بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برای شرکت‌های دولتی، عمومی و خصوصی تأمین سرمایه کرده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرگزاری آنا؛  دژپسند با اشاره به تحولات اخیر و تأثیر اخبار داخلی و خارجی بر بازار بورس کشور خواستار هماهنگی و همکاری مجموعه دستگاه‌ها و سهامداران حقوقی شرکت‌های بزرگ برای حفظ مانایی و پویایی بازار سرمایه شد و گفت: در کنار آمادگی برای عرضه اولیه تعداد زیادی از بنگاه‌ها باید تلاش کنیم تا فضای نااطمینانی و نگرانی به بازار بورس کشور تزریق نشود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....