تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 14:27
کد خبر : 122923

بورس کانال جدید را فتح کرد

بورس کانال جدید را فتح کرد

بورس در معاملات ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ با رشد ۳۶۱۴۷ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۴۳۴ واحدی قرار گرفت. اقتصاددان  : بورس  بهار سال جدید را با پتانسیل رو به رشد آغاز کرد و به سهامداران نوید روزهایی صعودی را داده است.

بورس در معاملات ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ با رشد ۳۶۱۴۷ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۴۳۴ واحدی قرار گرفت.

اقتصاددان  : بورس  بهار سال جدید را با پتانسیل رو به رشد آغاز کرد و به سهامداران نوید روزهایی صعودی را داده است. فروردین ماه اما روند بازار و شاخص کل صعودی شد و سهامداران را به روند بازار امیدوار کرد. هر چند خبرهای حاشیه ای هم در زمینه سیاست و هم موصبات دولت همچنان اثربخش و تاثیرگذار بر روند معاملات است.

برخی از مردم بر این باورند، سرمایه وارد شده به بورس باید سودآور باشد اما این انتظار کاملا دور از منطق است. بر همین اساس به افراد توصیه می‌شود، قبل از ورود به بازارهای مالی نسبت به ضرر و زیان احتمالی در بازار اطلاعات لازم را کسب نمایند و بعد با نگاهی باز و دور اندیش وارد بورس شوند.

بورس معاملات چهارمین روز هفته را با رشد آغاز کرد در ادامه این حجم از رشد افزایش یافت، طوریکه در میانه بازار به ریزش ۱۵ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی وغدیر، وبلمت، میدکو، شستا، خودرو، حکشتی و تاپیکو با تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نمای پایانی نقشه بازار بورس ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

نقشه-بازار

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایشی شد تا با رشد ۱۶۰۰۴ واحدی به ۷۵۶ هزار و ۶۶۴ واحدی رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با رشد ۳۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۸۶,۱۱۴,۳۷۹.۸۷۱ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۱۶۵,۸۶۰.۹۰۲ میلیارد ریال و حجم معاملات ۲۴.۰۸۲ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز فجهان، شاوان، شرانل، دی، دماوند، خدیزل و مارون هستند.

نمادهای-بورسی

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....