تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 13:04
کد خبر : 128494

بهانه سلاح هسته‌ای دروغ است

بهانه سلاح هسته‌ای دروغ است

رهبر انقلاب فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون می‌دانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است. اقتصاددان: به جمعی از دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون می‌دانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است.

اقتصاددان: به جمعی از دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون می‌دانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است.

ایشان بیان کردند: بهانه‌ی سلاح هسته‌ای دروغ است و خودشان هم می‌دانند.

اهم بیانات رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید؛

* ما روی مبنای اسلامی‌مان نمی‌خواهیم طرف سلاح برویم و الا اگر این نبود جلویش را نمی‌توانستند بگیرند؛ همچنانی که جلوی پیشرفت‌های هسته‌ای ما را تا الان نتوانستند بگیرند.

* صنعت هسته‌ای هم از لحاظ پیشرفت و توانایی‌های کشور در عرصه‌های فنی، اقتصادی، سلامت، غیره که آبرو میبخشد به کشور و زندگی را برای مردم بهتر می‌کند، هم از این جهت دارای اهمیت است، هم از جهت وزن سیاسی جهانی و بین‌المللی برای کشور.

*جهت سوم از لحاظ روحیه‌ی اعتماد به نفس ملی است.

* این کار شما درست نقطه‌ی مقابل حرکت دشمن است. یعنی روح امید را، روح اعتماد به نفس را در ملت تزریق می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....