تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1400 - 22:01
کد خبر : 57732

بحران مالی در دانشگاه آزاد

بحران مالی در دانشگاه آزاد

املاک واحدهای بدون دانشجو باید واگذار شود عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دانشگاه آزاد در بحران مالی به سر می‌برد افزود: املاک واحدهای بدون دانشجو باید واگذار شود. حجت الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به افزایش و پرداخت شهریه‌ها

املاک واحدهای بدون دانشجو باید واگذار شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دانشگاه آزاد در بحران مالی به سر می‌برد افزود: املاک واحدهای بدون دانشجو باید واگذار شود.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به افزایش و پرداخت شهریه‌ها و همچنین مشکلات مالی این دانشگاه گفت: کمیسیون آموزش در چنین مواردی ضمن ورود به موضوع از جنبه نظارتی، برای پیگیری مسئله نامه‌نگاری می‌کند. دانشگاه آزاد با بحران مالی مواجه است و در بدترین وضعیت مالی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: باید فکر اساسی برای آمایش مراکز دانشگاه آزاد شده و شهرهایی که دانشجو ندارند، زمین‌ها یا ساختمان‌های واحد دانشگاهیشان به صورت استیجاری یا تملیکی واگذار شود تا از لحاظ درآمدی به این دانشگاه کمک کند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،   عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: دانشگاه آزاد زمین‌های بسیاری دارد و تعداد ساختمان‌های دانشگاه پیام نور هم زیاد است. واحدهای این دانشگاه‌ها در برخی مناطق تعداد بالایی دارد و بسیاری از امکانات و ساختمان‌هایشان بلاتکلیف و معطل است که باید رسیدگی شوند.

حجت الاسلام فلاحی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور هم مانند دانشگاه آزاد مشکلات مالی دارد که ناشی از کمبود دانشجوست. اگرچه دانشگاه آزاد بیشتر با بحران مالی روبه‌روست که بخش خصوصی به شمار می‌رود. هیئت علمی‌های دانشگاه آزاد هم نسبت به دستمزدهای پایین خود معترض هستند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....