تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 17:55
کد خبر : 153468

بانک مرکزی امسال چقدر ارز به وزارت بهداشت تخصیص داد؟

بانک مرکزی امسال چقدر ارز به وزارت بهداشت تخصیص داد؟

بانک مرکزی برای حمایت از بخش پزشکی و درمان کشور، از ابتدای سال تا ۱۹ دی در مجموع معادل ۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون دلار ارز برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تخصیص داده است. به گزارش اقتصاددان به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بانک مرکزی به منظور حمایت از بخش پزشکی و

بانک مرکزی برای حمایت از بخش پزشکی و درمان کشور، از ابتدای سال تا ۱۹ دی در مجموع معادل ۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون دلار ارز برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تخصیص داده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بانک مرکزی به منظور حمایت از بخش پزشکی و درمان کشور، از ابتدای سال جاری تا ۱۹ دی ماه در مجموع معادل ۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون دلار ارز برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تخصیص داده که از این میزان معادل ۳ میلیارد و ۴۶۲ میلیون دلار آن تامین شده است.

براین اساس میزان ارز تخصیص یافته برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ابتدای سالجاری تا ۱۹ دی ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۸ درصدی داشت و میزان ارز تامین شده نیز ۲۳ درصد افزایش داشته است.

گفتنی است در مدت مشابه سال گذشته کل ارز تخصیص یافته برای این وزارتخانه معادل ۳ میلیارد و ۹۸۳ میلیون دلار بود که از این میزان معادل ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون دلار آن تامین شد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....