تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 17:04
کد خبر : 157772

بازگشت ارزش معاملات سهام به کانال ۳ همت+ نمودار

بازگشت ارزش معاملات سهام به کانال ۳ همت+ نمودار

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت. اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۵ درصد کاهش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۳ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان کاهش یافت و

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت.

اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۵ درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۳ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان کاهش یافت و روز دوشنبه به رقم ۴ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان رسید.

ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به ۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان کاهش یافت. روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد ۱۱ درصد رشد کرد و به ۴ هزار و ۷۴ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۳ هزار و ۸۴۲ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۳۰ میلیاردی هفته پیشین، افت ۵ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد کرومیت بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای فنر، ثنوسا، کالا و سیمرغ در رتبه‌های بعدی بودند.

نماد شستا بیشترین حجم معاملات را نیز داشت و نمادهای کرمان، حفارس، وصنعت و فنر در رده‌های بعدی قرار داشتند.

روز دوشنبه نماد معاملاتی فنر در صدر جدول ارزش معاملات بود. پس از فنر، نمادهای سصفها، کرومیت، فاسمین و کترام بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات فنر در صدر بود و پس از آن، شستا، وبملت، کرمان و حفارس قرار داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای فولاد، کرومیت، خساپا، شستا و وبملت بیشترین ارزش و نمادهای شستا، خساپا، وبملت، فولاد و فاذر بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد اخابر بیشترین ارزش و نماد وبملت حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از اخابر، نمادهای فنر، وکغدیر، وبملت و کرومیت قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای وبملت، وپاسار، شستا، اخابر و خساپا درصدر بودند.

بازگشت ارزش معاملات سهام به کانال 3 همت+ نمودار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....