تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 15:45
کد خبر : 140293

بازار دلار گوش به زنگ اخبار سیاسی!

بازار دلار گوش به زنگ اخبار سیاسی!

قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز ۳وم مهرماه ۱۴۰۲ تقریبا رنج شد. در شرایط کنونی به نظر می رسد که معامله گران در انتظار اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری هستند که تکلیف بازار ارز را روشن‌تر کند. اقتصاددان: دلار در معاملات نقدی عصر دیروز در حول‌وحوش ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۴۹ هزار و ۵۰۰

قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز ۳وم مهرماه ۱۴۰۲ تقریبا رنج شد. در شرایط کنونی به نظر می رسد که معامله گران در انتظار اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری هستند که تکلیف بازار ارز را روشن‌تر کند.

اقتصاددان: دلار در معاملات نقدی عصر دیروز در حول‌وحوش ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

معامله‌گران می‌گویند معاملات دلار تهران در کانال ۴۹ هزار تومان زندانی شده است، پس از تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا هنوز خبرهای مثبت جدیدی از سفر رئیس‌جمهور وهیات همراهش به نیویورک گزارش نشده است؛ ولی معامله‌گران در شمارش معکوس موعد بی‌غروب منتظر اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری هستند که تکلیف بازار ارز را روشن‌تر کند. یکی از خبرهایی که روز قبل دست‌به‌دست شد، صحبت‌های وزیر خارجه امارات در صحن مجمع‌عمومی سازمان ملل بود.

او اعلام کرد که امارات از ایران بر سر مالکیت جزایر سه‌گانه به دیوان عالی بین‌المللی شکایت خواهد کرد. به نظر می‌رسد برخی تحولات دیپلماتیک در منطقه از جمله گرم‌تر شدن روابط این کشور با چین و روسیه در این اقدام بی‌تاثیر نباشد.

ازآنجایی‌که امارات مرکز ری اکسپورت کالاهای منطقه است و در تأمین کالاهای وارداتی نقش قابل توجهی ایفا می‌کند، درصورتی‌که این اختلافات بر واحد پول این کشور اثر بگذارد می‌تواند قیمت دلار را از جانب درهم تحت‌تأثیر قرار دهد.

عده‌ای از فعالان اقتصادی معتقدند دلار تهران تا زمانی که بالای کانال ۴۹ هزارتومانی قرار دارد همچنان مسیر بلندمدت آن صعودی در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا در بازه هفتگی همچنان در بالای حمایت ابر کومو قرار دارد. در بررسی تایم فریم روزانه دلار تهران مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان را پیشرو دارد که مقاومت خط آبی تنکانسن ایچی کومو محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....