تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 20:56
کد خبر : 152032

اینترنت اهدایی دولت از راه رسید

اینترنت اهدایی دولت از راه رسید

کسانی که پیامک دریافت نکرده‌اند منتظر باشند اقتصاددان :   بنابر وعده وزیر ارتباطات در حاشیه هیئت دولت، پیامک فعالسازی بسته هدیه اینترنت، از امروز برای کاربران ارسال شد. صحبت‌ها درباره افزایش تعرفه اینترنت مدتی است مطرح شده و درخواست اپراتور‌های ارتباطی مبنی  بر این موضوع، با پذیرش شروط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، و

کسانی که پیامک دریافت نکرده‌اند منتظر باشند

اقتصاددان :   بنابر وعده وزیر ارتباطات در حاشیه هیئت دولت، پیامک فعالسازی بسته هدیه اینترنت، از امروز برای کاربران ارسال شد.

صحبت‌ها درباره افزایش تعرفه اینترنت مدتی است مطرح شده و درخواست اپراتور‌های ارتباطی مبنی  بر این موضوع، با پذیرش شروط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، و افزایش ۳۰ درصدی کیفیت اینترنت، مورد تایید قرار گرفت.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که افزایش و اصلاح تعرفه را منوط به افزایش کیفیت و ارائه خدمات بهتر به مردم، اعلام کرده بود، روز گذشته در حاشیه نشست هیئت دولت، از ارائه بسته اینترنت رایگان به مردم، در صورت تغییر تعرفه و با توجه به افزایش هزینه‌های مردم در ماه‌های پایانی سال خبر داد.

بعد از گذشت یک روز، پیامک‌هایی که برای برخی از کاربران ارسال شده حاکی از آن است که بسته اینترنت هدیه از ۱۲ دی برای آنان اعمال می‌شود.

در این پیام آورده شد:

“هموطن گرامی سلام
برای فعال سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.”

با توجه به آنکه پیامک بسته اینترنت برای همه کاربران ارسال نشده، مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تاکید کرد که بسته در نظر گرفته برای همه مردم است و پیامک آن در طول یکی دو روز آینده، برای همه کاربران ارسال خواهد شد.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت پیرامون موضوع افزایش تعرفه اینترنت اعلام کرد: در صورتی که اپراتورهای تلفن همراه شروط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را بپذیرند و تغییر تعرفه انجام شود؛  با توجه به شرایط پایان سال ، بسته‌هایی را به عنوان هدیه برای کاربران در نظر می‌گیرند.

%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86 اقتصاددان نوشته

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....