تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 20:41
کد خبر : 140324

ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته است

ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته است

  اقتصاددان :   فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است. سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران عصر سه شنبه در آیین رونمایی از مستند پرچمدار در حوزه هنری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ

  اقتصاددان :   فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران عصر سه شنبه در آیین رونمایی از مستند پرچمدار در حوزه هنری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ ما جنگ با عراق نبود بلکه جنگ تحمیلی با ایرانی بود که از انقلاب خود ۱۹ ماه فاصله گرفته و مقابل ابر قدرت غرب و شرق و کشور‌های اروپایی ایستادگی کرده بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حدود ۳۰ کشور در مقابل ما ایستادند تا این نظام را نابود و ایران را تجزیه کنند، ولی به لطف الهی و ایستادگی ملت نه تنها بر ماشین جنگی آن‌ها غلبه کردیم بلکه یک متر مربع از سرزمین را از دست ندادیم و اراده خود را برآن‌ها تحمیل کردیم.

سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی از قدرت منطقه‌ای عبور کرده است، مستند پرچمدار را گویای تلاش و زحمات ۴۰ ساله سربازان گمنام ایران در عرصه‌های نظامی و علم و فناوری دانست.

وی با بیان اینکه ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است، افزود: مستند پرچمدار تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های کشور به واسطه دوران دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از زحمات محمد شلتوکی کارگردان و عوامل و تلاشگران گمنام سازنده «مستند» گفت: این عزیزان کسانی هستند که نه امام (ره) را دیدند، نه انقلاب و جنگ را، اما با چشم دل همه چیز را درک کردند.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: در این مستند خواهید دید که ما در کجا قرار داشتیم. ما تا عمق چند کیلومتری قادر به شناسایی نبودیم، اما امروز محدودیتی نداریم.

وی تصریح کرد: امروز از پهپاد‌ها فقط برای ماموریت شناسایی، مراقبت، رزمی و پدافندی استفاده نمی‌کنیم بلکه برای ده‌ها ماموریت می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم. علاوه بر حوزه غیرنظامی از سر ریز تکنیکی و فنی، در حوزه ماموریتی هم از این ابزار استفاده می‌کنیم.

مستند «پرچمدار» از تولیدات خبرگزاری جمهوری اسلامی با موضوع قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران، عصر سه شنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مقامات و مسئولان لشکری و کشوری در مرکز حوزه هنری رونمایی شد.

در آیین رونمایی از مستند پرچمدار شخصیت‌هایی، چون سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی نادری مدیرعامل ایرنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سید محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، محمدحسن روزی‌طلب مدیرمسئول روزنامه ایران، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمانان ویژه حضور داشتند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....