تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 10:04
کد خبر : 23838

اولین جزئیات از بورس امروز (۹۹/۰۸/۱۴)

اولین جزئیات از بورس امروز (۹۹/۰۸/۱۴)

 اثر انتخابات آمریکا بر بازار چیست؟ در مرحله پیش گشایش بازار سهام روز بعد از انتخابات آمریکا به نظر می‌رسد تقاضا در بازار سهام بیشتر شده است و نمادهایی چون فولاد صف خرید دارند. روند سفارش‌گیری در روز اول معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا مثبت است و به نظر می‌رسد امروز نمادهای شاخص‌ساز

 اثر انتخابات آمریکا بر بازار چیست؟

در مرحله پیش گشایش بازار سهام روز بعد از انتخابات آمریکا به نظر می‌رسد تقاضا در بازار سهام بیشتر شده است و نمادهایی چون فولاد صف خرید دارند.

روند سفارش‌گیری در روز اول معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا مثبت است و به نظر می‌رسد امروز نمادهای شاخص‌ساز روندی مثبت دارند و صف خرید تشکیل دادند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، پیش‌گشایش بازار امروز با بازگشت تقاضا به نمادهای فولاد، فملی، خودرو، فخوز و وبملت آغاز شده است.

 

در جریان شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری آمریکانیز فعلا ترامپ از بایدن پیشی‌گرفته است و به نظر می‌رسد بازار سهام نیز به همین خاطر روندی مثبت پیدا کرده است.

اما پیش‌بینی می‌شود روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا فارغ از نتیجه انتخابات صعودی است و امروز نیز هرچند هنوز نتیجه انتخابات مشخص نشده است اما ریسک‌پذیری بازار سهام بیشتر شده است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....