تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 9:20
کد خبر : 147220

انتقاد امام جمعه موقت تهران از ردصلاحیت‌ها

انتقاد امام جمعه موقت تهران از ردصلاحیت‌ها

    اقتصاددان : تصمیمات بعضی از هیأت‌های اجرایی، خردمندانه و همسو با مبانی و اصول مشارکت و رقابت نبود. این اتفاق مورد نقد مسئولان ارشد اجرایی کشور قرار گرفت ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران گفت: رقابت سیاسی یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش مشارکت و حضور فعال در کنار صندوق‌های رای است. رقابت پیش نیاز

    اقتصاددان : تصمیمات بعضی از هیأت‌های اجرایی، خردمندانه و همسو با مبانی و اصول مشارکت و رقابت نبود. این اتفاق مورد نقد مسئولان ارشد اجرایی کشور قرار گرفت

ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران گفت: رقابت سیاسی یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش مشارکت و حضور فعال در کنار صندوق‌های رای است. رقابت پیش نیاز مشارکت پرشور است که رهبری معظم در دیدار اخیر اعضای شورای محترم نگهبان بر او تاکید فرمودند. وی افزود: در این راستا باید اشاره کنم تصمیمات بعضی از هیات‌های اجرایی، عالمانه، خردمندانه و همسو با این مبانی و اصول نبود و مورد نقد صاحب نظران دغدغه‌مند و مسئولان ارشد اجرایی قرار گرفت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهم‌ترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.

حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت علامه طباطبایی گفت: علم و دانش برجسته‌ترین مقوله در خطبه‌ی متقین است. در هفته‌ی کتابخوانی قرار داریم. اینکه سکاندار هوشمند انقلاب اسلامی بر توسعه علمی کشور و تجاری‌سازی علم تاکید دارند، از متن آموزه‌های قرآن است. تفسیر المیزان یک دایره المعارف اسلامی است که مسائل پیچیده کلامی، فلسفی، سیاسی، اجتماعی و… است که با الهام از آیات قرآن کریم تفسیر نموده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....