تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 21:00
کد خبر : 78990

افزایش قیمت پیامک در سال آینده

افزایش قیمت پیامک در سال آینده

نمایندگان مجلس در بررسی بودجه ۱۴۰۱ تصویب کردند که بهای پیامک برای سال آینده ۳۰ ریال افزایش پیدا کند. نمایندگان مجلس در بررسی‌های بودجه‌ای خود مصوب کردند بهاء پیامک برای سال آینده ۳۰ ریال افزایش پیدا کند. نمایندگان مجلس در جلسه نوبت عصر علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در بررسی‌های بودجه ۱۴۰۱ در بخش

نمایندگان مجلس در بررسی بودجه ۱۴۰۱ تصویب کردند که بهای پیامک برای سال آینده ۳۰ ریال افزایش پیدا کند.

نمایندگان مجلس در بررسی‌های بودجه‌ای خود مصوب کردند بهاء پیامک برای سال آینده ۳۰ ریال افزایش پیدا کند.

نمایندگان مجلس در جلسه نوبت عصر علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در بررسی‌های بودجه ۱۴۰۱ در بخش درآمد بند «ی» تبصره ۶ بودجه را تصویب کردند.

بند «ی» بودجه ۱۴۰۱ درخصوص لزوم افزایش قیمت پیامک مشخصا می‌گوید:

۱- کارور (اپراتور)های ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ سی (۳۰) ریال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۶۰۱۵۴ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می کنند.

۲- به امتیاز و حق السهم کارورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی که دارای پروانه تلفن همراه و دارای شبکه نهایی دسترسی هستند، به میزان دو درصد افزایش یافته است.

درآمد حاصله متناسب با وصول تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار ســازمان بهزیســتی قرار می‌گیرد و ۵۰۰۰ میلیارد تومان باقی‌مانده نیز برای توسعه شبکه ملی اطلاعات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه خواهد شد.

این در حالی است که ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه، از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل و هم‌چنین با توجه به دائمی یا اعتباری بودن این سیم‌کارت‌ها قیمت‌های بسیار متفاوتی دارد.

همچنین که تعرفه‌ آن (این پیامک‌ها) در وب‌سایت هر یک از اپراتورها به طور مشخص اعلام شده است. مطابق با لایحه بودجه سال آینده، قرار شده است که این قیمت‌ها ۳۰ ریال( ۳ تومان) افزایش پیدا کند.

با این حساب به نظر می‌رسد که پیامک هم از غافله افزایش قیمت‌ها در بودجه سال آینده جا نمانده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....