تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 21:08
کد خبر : 115742

افت ۸ درصدی اتریوم در یک هفته

افت ۸ درصدی اتریوم در یک هفته

در چند روز اخیر بازار ارزهای دیجیتال نزولی بوده و بیت کوین وارد کانال ۲۱۰۰۰ دلار شده است. اتریوم هم در کانال ۱۵۰۰ دلار معامله می شود. اقتصاددان: در چند روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال با فشار فروش مواجه بوده و بیت کوین که چند روز قبل به نرخ ۲۳۳۶۰ دلار نیز رسیده بود، اکنون

در چند روز اخیر بازار ارزهای دیجیتال نزولی بوده و بیت کوین وارد کانال ۲۱۰۰۰ دلار شده است. اتریوم هم در کانال ۱۵۰۰ دلار معامله می شود.

اقتصاددان: در چند روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال با فشار فروش مواجه بوده و بیت کوین که چند روز قبل به نرخ ۲۳۳۶۰ دلار نیز رسیده بود، اکنون با وجود رشد یک درصدی که امروز داشته، در حدود قیمت ۲۱۹۰۰ دلار معامله می شود.

به عبارتی بیت کوین طی چند روز نه تنها کانال ۲۳۰۰۰ دلار را از دست داد، بلکه از کانال ۲۲۰۰۰ دلاری هم سقوط کرد. بازده هفتگی بیت کوین اکنون منفی ۶ درصد است اما در مقیاس ماهانه همچنان این ارز دیجیتال مثبت باقی مانده و رشد ۱۵ درصدی را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار ۴۲۲ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته ۱۵ میلیارد دلار معامله شده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین هم به عدد ۵۰ رسیده که محدوده خنثی است و بلاتکلیفی بازار را نشان می دهد.

افت ۸ درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم هم امروز مثبت است و با افزایش قیمت یک درصدی، در حدود ۱۵۳۰ دلار معامله می شود. اتریوم از قیمت ۱۶۸۰ دلار تا این قیمت پایین آمده و مثل بیت کوین، در چند روز گذشته فشار فروش داشته که منجر به کاهش قیمت شده است.

اتریوم در مقیاس هفتگی حدود ۸ درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه با رشد ۸ درصدی، همچنان در محدوده مثبت قرار دارد.

ارزش معاملات روزانه اتریوم مجددا کاهش چشمگیری داشته و طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴٫۵ میلیارد دلار معامله در آن انجام شده که رقم کمی است. ارزش بازار اتریوم در حال حاضر ۱۸۷ میلیارد دلار است.

آلت کوین ها رشد کردند، اما نه هیجانی

با وجود افت محدود بیت کوین، امروز آلت کوین ها وضعیت خوبی دارند و رشد قیمت دسته جمعی داشته اند. تنها آلت کوین منفی، آلت کوین است که آن هم کمتر از نیم درصد کاهش قیمت داشته است.

مابقی آلت کوین ها امروز مثبت هستند. بیشترین رشد قیمت را امروز لیدو دائو و فانتوم دارند که ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته اند. جالب اینکه با وجود مثبت بودن دسته جمعی آلت کوین ها، رشد قیمت ها چندان بزرگ و خیره کننده نیست. پس از لیدو دائو و فانتوم که بیشترین افزایش قیمت روزانه را دارند، هدرا و فلو با افزایش قیمت ۶ درصدی بیشترین بازده را دارند.

نیر پروتکل، پالیگان و گراف هم با رشد ۵ درصدی، جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند. در مقیاس هفتگی هم هدرا با رشد ۳۰ درصدی و لیدو دائو با رشد ۱۵ درصدی جزو نمادهای پربازده محسوب می شوند.

ارزش معاملات ۳۱ درصد کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد یک درصدی نسبت به دیروز به رقم ۱٫۰۲ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم امروز ۳۱ درصد کاهش یافته و به رقم ۳۳ میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای ۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۳۰ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....