تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 21:20
کد خبر : 137806

اعلام ممنوعیت طبابت روازاده در تمام کشور

اعلام ممنوعیت طبابت روازاده در تمام کشور

معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور، حکم ممنوعیت طبابت روازاده را اعلام کرد.   اقتصاددان :  حسین روازاده معروف به حکیم روازاده با حکم معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور از طبابت محروم شد. حسین روازاده مدعی است از دانشگاهی در ایتالیا مدرک پزشکی را اخذ کرده اما بعد از

معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور، حکم ممنوعیت طبابت روازاده را اعلام کرد.

  اقتصاددان :  حسین روازاده معروف به حکیم روازاده با حکم معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور از طبابت محروم شد.

حسین روازاده مدعی است از دانشگاهی در ایتالیا مدرک پزشکی را اخذ کرده اما بعد از مراجعه به ایران، به دلیل اینکه آن دانشگاه مراتب علمی لازم را نداشته مدرک پزشکی وی توسط وزارت بهداشت مورد قبول واقع نشد اما در نهایت مشخص نیست که چه اتفاقی افتاد که وزارت بهداشت مدرک وی را تائید کرد و وی توانست حتی کد نظام پزشکی دریافت کند.

روازاده از امضا کنندگان نامه (معروف به ۲۵۰۰ پزشک) به حسن روحانی رئیس جمهوری وقت بود که معتقد بودند واکسن‌های mRNA می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری روی سلامت مردم به جای بگذارد! نامه‌ای که متاسفانه رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، وزیر فعلی بهداشت و بسیاری دیگر از مسئولین و سیاست‌گذاران نظام سلامت هم آن را امضا کرده بودند.

سرانجام؛ ممنوعیت طبابت روازاده

مسئولین وزارت بهداشت اما پس از سال‌ها کلنجار با وی به دلیل استفاده روازاده از روش‌های غیر علمی و خرافی و فروش دارواز طریق فضای مجازی در سال‌های ۹۲.۱۳۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۰ و… ابتدا او را از فعالیت منع و در نهایت در شهریور امسال بطور کل روازاده را از طبابت منع کردند(سلامت نیوز).

 

طب

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....