تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 13:51
کد خبر : 116667

ادامه ریزش قیمت در بازار جهانی طلا

ادامه ریزش قیمت در بازار جهانی طلا

قیمت جهانی طلا در ادامه اصلاح های متعدد روزانه خود، صبح روز سه شنبه به ۱۸۳۸ دلار رسید.  قیمت جهانی طلا در ادامه اصلاح های متعدد روزانه خود، صبح روز سه شنبه به ۱۸۳۸ دلار رسید. قیمت فعلی پایینترین کف قیمت طلا از ماه دسامبر به این سو بوده و به نظر می رسد خرس

قیمت جهانی طلا در ادامه اصلاح های متعدد روزانه خود، صبح روز سه شنبه به ۱۸۳۸ دلار رسید.

 قیمت جهانی طلا در ادامه اصلاح های متعدد روزانه خود، صبح روز سه شنبه به ۱۸۳۸ دلار رسید. قیمت فعلی پایینترین کف قیمت طلا از ماه دسامبر به این سو بوده و به نظر می رسد خرس ها همچنان کنترل بازار را در دست دارند.

مهمترین مقاومت موجود بر سر راه طلا، روی ۱۸۴۵ دلار یعنی فیبوناچی ۶۱.۸ درصد قرار داشته که با توجه به ضعف روند قیمت، بعید به نظر می رسد گاوها طی ساعات آتی بتوانند از این مقاومت عبور کنند. همچنین، مقاومت بعدی طلا روی نقطه متوسط حرکت ۲۰۰ ساعته یعنی ۱۸۵۲ دلار قرار خواهد داشت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،   اما در روی دیگر سکه، احتمال ریزش بیشتر قیمت وجود دارد که در این صورت، حمایت فوری قیمت طلا روی ۱۸۳۷ دلار قرار داشته که در صورت ادامه اصلاح، حمایت ماهانه طلا روی ۱۸۲۵ دلار قرار خواهد داشت.

در صورت ادامه مسیر اصلاح توسط خرس ها، حمایت بعدی بین ۱۸۱۷ الی ۱۸۱۹ دلار قرار خواهد داشت که اگر گاوها نتوانند از این سطح نیز دفاع کنند، آنگاه بازار طلا به طور کامل به دست خرس ها افتاده و در این صورت، باید منتظر ریزش قیمت تا سطح ۱۸۰۰ دلار باشیم.

همچنین، روز چهارشنبه جلسه فدرال رزرو را در رصد بازار داریم که به احتمال زیاد، تصمیم بعدی بانک مرکزی ایالات متحده در خصوص روند ادامه افزایش نرخ بهره بانکی طی این جلسه اعلام خواهد شد. در صورت اعلام افزایش نرخ بهره بانکی بیش از ۲۵ واحد پایه، می توان انتظار ریزش بیشتر را برای قیمت طلا داشت.

ادامه ریزش قیمت در بازار جهانی طلا| سرنوشت قیمت در گرو جلسه فدرال رزرو آمریکا

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....