تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 20:50
کد خبر : 150702

احداث پل هوشمند در پایتخت

احداث پل هوشمند در پایتخت

اقتصاددان  : براساس همکاری شهرداری تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان، پلی هوشمند در پایتخت در حال احداث است و طی چند هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد. با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان چندی پیش احداث یک پل هوشمند در پایتخت آغاز شده است. از ویژگی این پل هوشمند می‌توان به این

اقتصاددان  : براساس همکاری شهرداری تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان، پلی هوشمند در پایتخت در حال احداث است و طی چند هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان چندی پیش احداث یک پل هوشمند در پایتخت آغاز شده است. از ویژگی این پل هوشمند می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در زمان بارش برف و یخ‌زدگی معابر، نیازی به پاشیدن نمک و شن بر روی پل نیست.

پل هوشمند اشاره شده به نام “بی ۹” نام‌گذاری شده است. این پل در بزرگراه ارتش قرار دارد و با توجه به برنامه‌ریزی شهرداری تهران طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین بنا بر اعلام هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پس از بهره‌برداری پل هوشمند “بی ۹” در بزرگراه ارتش، “پل بی ۱۰” در پایتخت احداث می‌شود.

بنا بر مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری ملزم است که در زمان بارش برف و باران و جهت جلوگیری از یخ‌زدگی معابر از روش‌های نوین و جدید به جای شن و نمک‌پاشی بر روی معابر استفاده کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....