تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 11:19
کد خبر : 133177

آخرین فرصت ثبت نام فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو

آخرین فرصت ثبت نام فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو

فرصت ثبت نام فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۲ رو به اتمام است. اقتصاددان: مدیران خودرو طی فراخوانی از آغاز تکمیل ثبت نام ۴ خودروی چینی خبر داد. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. این فراخوان مربوط به فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو در تیرماه ۱۴۰۲ است که

فرصت ثبت نام فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۲ رو به اتمام است.

اقتصاددان: مدیران خودرو طی فراخوانی از آغاز تکمیل ثبت نام ۴ خودروی چینی خبر داد. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. این فراخوان مربوط به فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو در تیرماه ۱۴۰۲ است که فرصت ثبت نام آن به‌زودی به پایان خواهد رسید.

شرایط پیش فروش مدیران خودرو ۱۴۰۲

جدیدترین پیش فروش مدیران خودرو ۱۴۰۲ مربوط به ۴ خودرو (X۲۲ Pro IE Turbo، X۲۲ Pro MT، Arrizo ۵ IE FL، X۵۵ Pro IE) را در جدول زیر بخوانید.

متفاضیان ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو باید بدانند تا زمانی که مدارک و مستندات لیزینگ توسط بانک تایید نشوند نمی‌توانند از خرید اقساطی بهره‌مند شوند.

آخرین فرصت ثبت نام فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو

قیمت فروش اقساطی مدیران خودرو

در فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ قیمت‌ها به صورت غیر قطعی است. در این مرحله از ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ مبلغی به عنوان علی الحساب به حساب شرکت واریز می‌شود که حدود ۵۰ درصد قیمت پایه فعلی خودروهاست و مبلغ نهایی در موعد تحویل مشخص خواهد شد.

نحوه واریز وجه مدیران خودرو سامانه یکپارچه مرحله دوم

مدیران خودرو اعلام کرده است امکان پرداخت آنلاین برای فروش اقساطی خودروهای چینی وجود ندارد. بنابراین متقاضیان ثبت نام اقساطی مدیران خودرو باید با مراجعه به خودپردازهای بانک صادارت یا دستگاه‌های pos مستقر در نمایندگی‌های این شرکت فرایند واریز وجه را کامل کنند.

متقاضیان برای واریز وجه مدیران خودرو در یک مرحله باید به شعب بانکی مراجعه کنند و گزینه سقف برداشت را از کارت خود حذف کنند. سپس به یکی از نمایندگی‌ها یا خودپردازهای بانک صادرات برای تکمیل فرایند مراجعه کنند در غیر این صورت نحوه واریز وجه مدیران خودرو به دلیل محدودیت‌های بانکی انتقال وجه چند مرحله‌ای خواهد بود.

مهلت ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو سامانه یکپارچه

منتخبین دومین دوره فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه برای تکمیل ثبت نام مدیران خودرو تیر ۱۴۰۲ تنها تا پایان امشب (۳۰تیرماه) فرصت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....