تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 14:43
کد خبر : 9213

بررسی قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر/ ارزش رمزارز مشهور به ۱۰هزار دلار می‌رسد؟

بررسی قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر/ ارزش رمزارز مشهور به ۱۰هزار دلار می‌رسد؟

تحلیلگران ارزهای دیجیتالی معتقدند که قیمت بیت‌کوین پس از یک تقویت کوتاه مدت، به دنبال الگوهای فنی کلیدی، به سمت ۹هزار و ۸۰۰ دلار حرکت می‌کند. گفتنی است که قیمت بیت‌کوین به دنبال سقوط از کانال ۹هزار و ۹۰۰ دلاری، در تاریخ ۱۵مه، به ۹هزار و ۱۰۰ دلار کاهش یافت. معامله‌گران در کوتاه مدت، همچنان

تحلیلگران ارزهای دیجیتالی معتقدند که قیمت بیت‌کوین پس از یک تقویت کوتاه مدت، به دنبال الگوهای فنی کلیدی، به سمت ۹هزار و ۸۰۰ دلار حرکت می‌کند.

گفتنی است که قیمت بیت‌کوین به دنبال سقوط از کانال ۹هزار و ۹۰۰ دلاری، در تاریخ ۱۵مه، به ۹هزار و ۱۰۰ دلار کاهش یافت. معامله‌گران در کوتاه مدت، همچنان صعود دیگری را به کانال ۱۰هزار دلاری، یا حداقل سطح پشتیبانی ۹هزار و ۸۰۰دلار پیش‌بینی می‌کنند. معامله‌گران برتر انتظار دارند که بیت‌کوین پس از نشان دادن یک الگوی فنی ماندگار، به قیمت ۹هزار و ۸۰۰ دلار افزایش یابد.

در ۳۶ ساعت گذشته، قیمت این رمزارز مشهور، از ۹هزار و ۹۷۰ دلار به ۹هزار و ۱۰۰دلار کاهش یافت و تقریبا هیچ تلاشی برای بهبود چشمگیری وجود نداشت. این مسئله باعث هدایت بیت‌کوین به یک روند نزولی شد.

اما این پول دیجیتالی در تاریخ ۱۶مه، روند جبران شکست خود را آغاز کرد و با بازگشت به کانال ۹هزار و ۲۰۰دلار، منطقه پشتیبانی امنی را برای روند صعودی به سمت قیمت سطح پشتیبانی آن در مدت زمان نزدیک رقم زد.

سوال دیگری که وجود دارد این است که قیمت بیت‌کوین شاهد ادامه روند صعودی به بالای ۱۰هزار دلار خواهد بود یا خیر. حتی اگر ارزش این رمزارز به ۹هزار و ۸۰۰ دلار برسد، دو سناریو وجود خواهد داشت که هم روند نزولی و هم روند صعودی را به یک اندازه محتمل می‌کند.

سناریوی روند نزولی و صعودی برای بیت‌کوین
اگر قیمت بیت‌کوین به ۹هزار و ۸۰۰دلار افزایش یابد و به همان روشی که از قیمت ۹هزار و ۹۷۰دلار به شدت سقوط کرد رد کند، در سه بازه متوالی، از سطح آسیب‌پذیر خواهد گذشت.

به عبارتی ساده‌تر، به دنبال گذشتن از قیمت ۱۰هزار و ۸۵دلار و ۹هزار و ۹۷۰دلار، در قیمت ۹هزار و ۸۰۰دلار، یک منطقه مقاومت چندساله در مدت زمانی کوتاه را نشان می‌دهد.

در پیش‌بینی روند نزولی آن، اگر بیت‌کوین کانال ۹هزار و ۸۰۰ دلاری را رد کند، سطوح پشتیبانی ۶هزار و ۸۰۰ دلار، ۷هزار و ۱۰۰دلار، ۷هزار و ۷۰۰دلار و ۸هزار و ۱۰۰دلار انتظار می‌رود.

خوش‌بینانه‌ترین سناریو، اصلاح قیمت ۹هزار و ۸۰۰دلاری این رمزارز و با قدرت پیش رفتن به سمت بالای ۱۰هزار دلار است. افزایش مداوم بیرون کشیدن بیت‌کوین از بازار، ممکن است سناریوی صعودی قیمت آن را در میان مدت تقویت کند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده مشاهده می‌شود که توازن مبادلات از زمان سقوط قیمت بیت‌کوین به ۳هزار و ۶۰۰ دلار در تاریخ ۱۳مارس، حدود ۳میلیارد دلار کاهش یافته است.

در نمودار ارائه شده، مقایسه قیمت بیت‌کوین و توازن مبادلات بازار را مشاهده می‌کنید؛

بررسی قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر/ ارزش رمزارز مشهور به ۱۰هزار دلار می‌رسد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....