تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 21:08
کد خبر : 100429

۳۵ درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد

۳۵ درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد

معاون دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: تاکنون ۳۵ درصد بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته است. محمد حسین مصحفی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت های هواپیمایی موظف شدند براساس مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به فروش بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت های خود

معاون دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: تاکنون ۳۵ درصد بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته است.

محمد حسین مصحفی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت های هواپیمایی موظف شدند براساس مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به فروش بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت های خود اقدام کنند و فروش از طریق دفاتر خدمات مسافرتی ممنوع بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ شرکت هواپیمایی با توجه به ناوگان موجودشان مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین هستند، افزود: به منظور افزایش پروازهای اربعین از شرکت های هواپیمایی خواسته شده است از انجام پروازهای فوق العاده به سایر کشورها خودداری کنند و ظرفیت خود را به پروازهای اربعین اختصاص دهند.

مصحفی تصریح کرد: در روز اول به دلیل حجم زیاد تقاضا بر روی سیستم های رزرواسیون با اختلالاتی مواجه شدیم که به فاصله چند ساعت این مشکل حل شد و بلیت ها به شیوه معمول برای متقاضیان صادر شد.

معاون دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در حال حاضر پاسخ گویی به درخواست ها انجام می شود و بلیت ها فروخته می شود و مردم نگران بلیت نباشند و با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته نیاز متقاضیان به صورت فوری پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰مجوز پرواز به صورت برنامه ای و ۷۵۰ پرواز فوق العاده صادر شده است افزود: تا کنون ۳۵درصد از فروش بلیت ها به صورت حضوری و الکترونیکی از طریق دفاتر فروش و سایت شرکت های هواپیمایی انجام شده و براساس پیش بینی ها ظرف دو روز آینده ظرفیت پروازها کامل خواهد شد.

مصحفی در خصوص فروش بلیت چارتری به عتبات گفت: چنانچه مسافران در جستجوی بلیت انتخاب زمان را خارج از دوره تعیین شده ۱۵ تا ۳۰ شهریور مشخص کنند و فروش چارتری نمایش داده شود این امر مانعی ندارد بنابراین به مسافران توصیه می شود در جستجوی زمان انتخاب بلیت باتوجه به ممنوع بودن پروازهای چارتری در بازه زمانی مذکور و همچنین کابین پروازی اکونومی دقت لازم را داشته باشند.

وی گفت: مسافران می توانند شکایات و نیازهای خود را در سامانه حقوق مسافر سایت سازمان به نشانی caa.gov.ir مطرح و یا با شماره تلفن های ۴۴۶۶۱۷۹۹ – ۴۴۶۶۱۸۶۶ واحد رسیدگی به شکایات تماس حاصل کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....