تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 21:02
کد خبر : 158028

۲۰ شرکت‌ هرمی و بازاریابی غیرمجاز پلمپ شد

۲۰ شرکت‌ هرمی و بازاریابی غیرمجاز پلمپ شد

اقتصاددان : معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از پلمپ شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دستگیری ۱۷۸ نفر مرتبط با این کلاهبرداری خبر داد.  عبدالله چولکی اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هفتم این طرح با استفاده از

اقتصاددان : معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از پلمپ شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دستگیری ۱۷۸ نفر مرتبط با این کلاهبرداری خبر داد.

 عبدالله چولکی اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس های تخصصی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۶ روز در اواسط بهمن ماه سال جاری از در سراسر کشور به مرحله اجراء درآمد، افزود: با تلاش کارآگاهان این حوزه در این خصوص تعداد ۱۷۸ نفر دستگیر و همچنین تعداد ۱۰ شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و ۱۰ مکان دسیسه‌های هرمی پلمپ شده است.معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری تصریح کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات مربوط به استان های غرب تهران، تهران بزرگ، البرز و خراسان رضوی است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا  با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی طبق قانون ممنوع است، تصریح کرد: وعده پرداخت سودهای کلان بابت معرفی زیر مجموعه از سوی گردانندگان (لیدرهای) این قبیل شرکت ها، پوچ و فریبکارانه است و افراد جویای کار نباید در دام این گونه شیادان بیفتند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....