تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 10:15
کد خبر : 147488

گلایه های پدر رضا آذرشب در جلسه هم اندیشی ورزشکاران حامیان عدل هاشمی پور

گلایه های پدر رضا آذرشب در جلسه هم اندیشی ورزشکاران حامیان عدل هاشمی پور

به گزارش خبرنگار اقتصاددان در جلسه هم اندیشی ورزشکاران حامیان مهندس عدل هاشمی که در تاریخ ۲۸ آبان ماه در دهدشت برگزار شد و از ورزشکاران در این جلسه دعوت شد. پدر رضا آذر شب در یک سخنانی کوتاه از مسئولان استانی و نماینده مجلس کهگیلویه گلایه های داشتند حامد آذر شب پدر رضا آذرشب

به گزارش خبرنگار اقتصاددان در جلسه هم اندیشی ورزشکاران حامیان مهندس عدل هاشمی که در تاریخ ۲۸ آبان ماه در دهدشت برگزار شد و از ورزشکاران در این جلسه دعوت شد. پدر رضا آذر شب در یک سخنانی کوتاه از مسئولان استانی و نماینده مجلس کهگیلویه گلایه های داشتند
حامد آذر شب پدر رضا آذرشب صاحب مدال برنز وزن ۸۰ کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در جلسه هم اندیشی ورزشکاران گفت
پسر من یک نابغه ای است در کشتی که سال قبل مدل طلای کشوری نوجوانان در وزن۸۰ کیلوگرم گرفت و به مسابقات آسیای شرکت کرد و در آسیا نایب قهرمان شد و به مسابقات جهانی ایتالیا دعوت شد در مسابقات جهانی ایتالیا مقام سوم را کسب کرد. ولی به علت ضعف مدیران و نادیده گرفتن این نخبۀ ورزشی، به قهرمان کشتی شهرستان اهمیتی ندادند و ایشان را فراری دادند.
ایشان بیان کرد که، در همان زمان، یک نفر از بزرگان حوزه انتخابیه کهگیلویه با من تماس گرفتند و تبریک گفت. من در جواب این تبریک به ایشان عرض کردم که ولی این تبریک چه سودی برای من و جامعه ورزش دارد وقتی قرار است رضا را به حال خود رها کنید و به دستاورد مهم ایشان توجهی نکنید.
به عنوان مثال آقای مسئول شما باید حرکتی از خودتون انجام می‌دادید که ما بگوییم فلان مسئول این کارو انجام داد.

وی عنوان کرد من و خانوادم نیاز مالی نداریم اما حقیقت خیلی ها هستند که در جامعه ورزش نیاز مالی دارند. در سفر های قبلی و اردوهای تیم ملی کشتی که پسر من در آن حضور داشت، تنها هزینه‌های رفت و برگشتش حداقل ماهی ده میلیون تومان بلیط تهیه می کردم.

وی تصریح کرد استان ما باید هزینه‌های رفت آمد قهرمان کشتی گیر را می‌دادند اما خدا شاهده فقط یک بار برای هزینه‌های سفر رضا آذرشب کمک کردند اما برای سفر های بعدی که به مدیر ورزش استان و نماینده مجلس کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی تماس می‌گرفتم، جواب تلفن ما را نمی‌دادند. من به پسرم گفتم که وقتی جواب تماس ما را نمیدن دیگر نیازی نیست تماس بگیریم .

وی اضافه کردن، وقتی دیدم از مسئولان استان و نماینده کهگیلویه بخاری بلند نمیشه و خودمون باید یه فکری کنیم، تصمیم گرفتم پسرم را به تهران بفرستم تا از آنجا کشتی بگیرد. در این دوره رضا آذرشب برای حوزه انتخابیه تهران کشتی گرفت و آنجا مقام اول را کسب کرد.
در چند روز گذشته که مسابقات کشتی انتخابیه تیم ملی و کشوری در شهر شیراز برگزار شد و رضا آذرشب برای استان تهران در این مسابقات مقام طلا را آورد، مسئولین ما واقعاً باید درک می‌کردند که چنین گوهری در استان وجود داره و از این فرصت برای اعتلای ورزش استان، استفاده می کردند. باید چنین موضوع مهمی را درک می‌کردند که رضا آذرشب نوجوان کهگیلویه ای به اسم حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد کشتی می‌گرفت نه با بی تفاوتی به چنین قهرمانی در کشتی، باعث شوند رضا برای استان تهران وارد این مسابقات شوند و مدال طلای را با نام تهران به افتخارات خود اضافه کنند.

وی اشاره کرد: رضا آذرشب به چه علتی باید برای استان تهران کشتی بگیرد؟ این نشانۀ‌ ضعف مدیران و نماینده مجلس کهگیلویه هست. واقعاً کسانی را در مسئولیت به کار می گبرند که توان و تخصص آن مسئولیت را ندارند که این وظایف را به نحو شایسته ای مدییت کنند.
تا کی باید قهرمانان ورزش در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چوب این سیاسی بازی، بی عدالتی و بی لیاقتی ها را بخورند؟
در پایان به مسئولان استانی و شهرستانی گفت؛
انشالله این موضوع رضا آذرشب درس عبرتی باشه برای مسئولین ما تا به خودشان بیایند که بتوانند از این نخبه ها بدون نگاه سیاسی استفاده کنند که با نام استان کهگیلویه و بویراحمد دیده شود. وقتی در مسابقات کشتی جهانی که رضا آذرشب از دهدشت صدا می‌زدند، همه ما به خودمون افتخار می کردیم که جوان کهگیلویه ای در مسابقات‌ کشتی جهانی به روی تشک کشتی گرفت.
اما متاسفانه دارند با ضعف مدیریتی این نخبه ها را فرار می‌دهند.

 

IMG ۲۰۲۳۱۱۱۹ ۲۳۴۴۴۲ اقتصاددان نوشته

IMG ۲۰۲۳۱۱۱۹ ۲۳۴۹۱۰ اقتصاددان نوشته

IMG ۲۰۲۳۱۱۱۹ ۲۳۴۲۲۵ اقتصاددان نوشته

IMG ۲۰۲۳۱۱۱۹ ۲۳۴۳۲۳ اقتصاددان نوشته

IMG ۲۰۲۳۱۱۱۹ ۲۳۴۱۵۳ اقتصاددان نوشته

نویسنده حجت همتی فر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....