تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 21:07
کد خبر : 162152

وابستگی نماگرهای سهامی بورس به دلار نیمایی

پیش بینی بورس هفته سوم فروردین ۱۴۰۳

پیش بینی بورس هفته سوم فروردین ۱۴۰۳

بورس تهران در پایان اولین هفته معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۳، بازدهی مثبت کسب کرد اما عمده روزهای معاملاتی آن، با روند خنثی و متعادل بازار همراه بود. اولین هفته معاملاتی سال ۱۴۰۳، با بازدهی مثبت ۰.۵۳ درصدی نماگر اصلی تالار شیشه‌ای همراه بود. در پایان معاملات بورس در اسفندماه ۱۴۰۲، شاخص اصلی بازار سهام به

بورس تهران در پایان اولین هفته معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۳، بازدهی مثبت کسب کرد اما عمده روزهای معاملاتی آن، با روند خنثی و متعادل بازار همراه بود.

اولین هفته معاملاتی سال ۱۴۰۳، با بازدهی مثبت ۰.۵۳ درصدی نماگر اصلی تالار شیشه‌ای همراه بود.

در پایان معاملات بورس در اسفندماه ۱۴۰۲، شاخص اصلی بازار سهام به محدوده‌های مقاومتی خود وارد شد. به همین واسطه، مطابق انتطار فروشندگان دست بالاتری را در معاملات این هفته داشتند.

بازار سهام از دریچه آمار و ارقام

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، بازار سهام طی چهار روز معاملاتی این هفته به طوری میانگین ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم حجم خورد که ارزش معاملاتی نزدیک به چهار هزار و ۲۶ میلیارد تومان را رقم زده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که پس از مدت‌ها برآیند هفتگی ورود و خروج پول مثبت شد و طی چهار روز معاملاتی این هفته ۴۹۴ میلیارد تومان پول به بازار سهام تزریق شده است.

سمت و سوی نماگرهای بورسی در سومین هفته فروردین

در نبود تیترهای خبری مهم مرتبط با بورس، جریانی خنثی بر دادوستدها حاکم بود. از این رو کارشناسان معتقدند، در صورتی که اخبار مثبت به بازار تزریق نشود، بازار در شرایط نوسانی به سر خواهد برد.

با این وجود هنگامی که کلیت نمادهای بازار در روز سه‌شنبه در سوی منفی دامنه نوسان معامله می‌شدند، اهالی تالار شیشه در سمت سفارش‌های خرید قرار گرفتند. این موضوع نشان می‌دهد، فروشندگان بازار نیز تمایل چندانی برای عرضه سهام خود به هر قیمتی ندارند و به سرعت عقب نشینی می‌کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....