تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 21:17
کد خبر : 63755

پیش بینی بورس فردا ۲۵ مهر ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا ۲۵ مهر ۱۴۰۰

بورس امروز با افزایش ۴۰ هزار واحدی شاخص همراه بود و تقاضا از ابتدا تا انتهای بازار با قدرت خوبی، ثبات خود را به رخ کشید. افزایش قیمت‌ها در بازار جهانی و همچنین برگشت دلار از کف ۲۷هزار تومانی برای چندمین بار متوالی، دلیل این سبزی بازار بود. البته روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید

بورس امروز با افزایش ۴۰ هزار واحدی شاخص همراه بود و تقاضا از ابتدا تا انتهای بازار با قدرت خوبی، ثبات خود را به رخ کشید. افزایش قیمت‌ها در بازار جهانی و همچنین برگشت دلار از کف ۲۷هزار تومانی برای چندمین بار متوالی، دلیل این سبزی بازار بود. البته روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید در شورای عالی بورس نیز می‌تواند با کاستن از یک ریسک دیگر، عامل تاثیرگذاری بر این اتفاق باشد. حال ببینیم پیش بینی بورس فردا چیست؟

با توجه به تداوم روند افزایش تعداد صف‌های خرید و ثبات این صف‌ها در اکثر سهام، به خصوص صنایع کامودیتی‌محور و بزرگ بازار پیش بینی می‌شود که معاملات بورس فردا نیز با روند مثبتی کار خود را شروع کند و در همان ابتدای بازار شاهد تقاضای خوبی در اکثر سهام باشیم.

 

615d2724 7f02 475c b80d dc1cd43a7e8d SatOct162021 اقتصاددان نوشته

به گزارش اقتصاددان به نقل از بورسان  ،    بازارهای جهانی طی امروز و فردا بسته هستند و تاثیر مثبت افزایش قیمت کامودیتی‌ها می‌تواند برای فردا نیز ادامه‌دار باشد. دلار نیز همچنان حوالی ۲۷۳۰۰ تومان در حال معامله است و به نظر می‌رسد که تمایلی برای کاهش قیمت نداشته باشد.

برآیند این عوامل این انتظار را به وجود می‌آورد که برای فردا بازار مثبتی را پیش بینی کنیم؛ اما سوال این است که آیا این روند مثبت تا انتهای بازار ادامه خواهد داشت؟

 

تکنیکال شاخص کل چه می‌گوید؟

 

f7273107 bd72 4b01 beb9 dc074a392efa SatOct162021 اقتصاددان نوشته

با نگاهی به شاخص کل بورس مشخص است که طی هفته گذشته، شاخص کف کانال صعودی خود را به سمت پایین شکسته است اما امروز با کندل پرقدرتی که ثبت شد، شاخص دوباره تا مرز برگشت به داخل کانال حرکت کرد.

در قسمت دیگری از نمودار شاهد خط روند نزولی کوتاه مدتی هستیم که می‌تواند باعث افزایش عرضه در بازار شود. در اندیکاتور RSI نیز شاهد همین خط روند نزولی هستم که می‌تواند مقاومت مهمی بر سر راه معاملات فردا باشد.

به نظر می‌رسد درصورتی که فردا معاملات پرقدرتی را شروع کنیم، در انتهای بازار و با رسیدن به مقاومت‌های ذکر شده، شاهد افزایش نسبی عرضه‌ها باشیم و سهام کمی عقب نشینی کنند.

در صورت عبور از مقاومت‌های ذکر شده، می‌توان به رشد بازار در روزهای آتی و با قدرت بالا امیدوار بود.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....