تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 21:54
کد خبر : 53203

پیش‌فروش محصولات سایپا

پیش‌فروش محصولات سایپا

کدام خودروها عرضه می‌شوند؟ قائم‌مقام مدیرعامل سایپا گفت: به مناسبت اعیاد غدیر و قربان، پیش‌فروش محصولات گروه سایپا شامل خودروی شاهین، کوئیک اس، ساینا اس و سایر محصولات را انجام می‌دهیم. مجید باقری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله پیش فروش و چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده سال ۱۴۰۰  افزود: امروز شاهد برنامه قرعه‌کشی سومین مرحله

کدام خودروها عرضه می‌شوند؟

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا گفت: به مناسبت اعیاد غدیر و قربان، پیش‌فروش محصولات گروه سایپا شامل خودروی شاهین، کوئیک اس، ساینا اس و سایر محصولات را انجام می‌دهیم.

مجید باقری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله پیش فروش و چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده سال ۱۴۰۰  افزود: امروز شاهد برنامه قرعه‌کشی سومین مرحله پیش فروش و چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده شرکت سایپا هستیم که در این مرحله خودروی کوئیک آر با دو رنگ عرضه می‌شود.

باقری گفت: کسانی که در قرعه‌کشی امروز برنده می‌شوند ۹۰ روز دیگر خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

به گزارش اقتصاددان ، باقری افزود: قیمت خودرویی که امروز قرعه‌کشی شده همان قیمت قید شده در بخشنامه و براساس نظر شورای رقابت است و علاقمندان با دیدن قیمت مندرج در بخشنامه اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: نتیجه قرعه‌کشی امروز، فردا ساعت ۲ بعدازظهر بر روی سایت شرکت سایپا قرار می‌گیرد و کسانی که برنده شده‌اند تا ۱۲۰ ساعت فرصت دارند وجه خود را پرداخت کنند .

شرکت‌های خودروساز در حالی اقدام به برگزاری طرح‌‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش می‌کنند که برخی این اقدام را نوعی توزیع رانت در جامعه می‌دانند. به ویژه با توجه به افزایش زیان انباشته شرکت‌های خودروساز به ۸۰ هزار میلیارد تومان، چنین اقدامی عجیب به نظر می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....