تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 14:45
کد خبر : 152761

پیام تسلیت

پیام تسلیت مجمع نخبگان ایران در پی حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت مجمع نخبگان ایران  در پی حادثه تروریستی کرمان

اقتصاد دان ،در پی عملیات تروریستی عصر چهارشنبه در کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن دهها تن از مردم بیگناه از جمله زنان و کودکان گردید، مجمع نخبگان ایران ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی بیانیه ای صادر کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجمع نخبگان ایران در این بیانیه

اقتصاد دان ،در پی عملیات تروریستی عصر چهارشنبه در کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن دهها تن از مردم بیگناه از جمله زنان و کودکان گردید، مجمع نخبگان ایران ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجمع نخبگان ایران در این بیانیه که به امضاء « سید روح اله سیدی» دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران رسیده؛ آمده است:
حادثه تروریستی و بزدلانه انفجار در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و مجروحیت جمع زیادی از هموطنان عزیز منجر شد، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
مجمع نخبگان ایران ضمن اعلام محکومیت شدید این اقدام تروریستی از مجامع آزادی خواه و صلح طلب جهانی میخواهد به منظور همدردی با ملت ایران ، این اقدام تروریستی را محکوم و عاملان این حرکتهای پست و فرومایه را در هر کجای جهان هستند طرد و با آنان برخورد کنند.
مجمع نخبگان ایران ضمن عرض تسلیت شهادت کشته شدگان این حادثه تروریستی به ملت عزیز و صبور ایران و اعلام همدردی با بازماندگان و خانواده های آنان، و آرزوی شفا و سلامتی برای مجروحان این حادثه، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی میخواهد نهایت برخورد قهری را باعاملان و مسببان این حادثه در اسرع وقت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....