تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 21:01
کد خبر : 115871

هشدار سطح قرمز برای تشدید بارش ها تا روز چهارشنبه

هشدار سطح قرمز برای تشدید بارش ها تا روز چهارشنبه

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح قرمز هواشناسی برای تشدید بارش ها تا روز چهارشنبه برای نواحی غربی از جمله چهارمحال و بختیاری صادر شده است.   خانم کبری رفیعی گفت: هشدار سطح قرمز برای تشدید بارش ها از امروز تا روز چهارشنبه در نواحی غربی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری صادر شده است. به‌گفته

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح قرمز هواشناسی برای تشدید بارش ها تا روز چهارشنبه برای نواحی غربی از جمله چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

 

خانم کبری رفیعی گفت: هشدار سطح قرمز برای تشدید بارش ها از امروز تا روز چهارشنبه در نواحی غربی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

به‌گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت  شاهد  بارش برف شدید، رخداد مه،کاهش دید، وزش باد شدید،کولاک برف، وقوع بهمن خواهیم بود.

او می گوید: انسداد راه‌های روستایی و اختلال در جاده‌ها، اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهر، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، خسارت به برخی زیرساخت ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، اختلال در انتقال حامل های انرژی بویژه در مناطق روستایی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، شکستن شاخه‌های درختان، احتمال تخریب سقف‌ها در صورت عدم برف روبی از آثار این سامانه بارشی است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....