تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 10:26
کد خبر : 149487

کاهش قیمت به بازار خودرو برگشت؛

«هایماS8» ارزان شد+ جدول

«هایماS8» ارزان شد+ جدول

ارزیابی بازار نشان می‌دهد قیمت خودروهای داخلی امروز روند کاهشی بود و پرطرفدارهای ایران‌خودرو افت و ثبات را تجربه کردند. اقتصاددان: در هفته جاری اخباری مبنی بر بازگشایی مجدد سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو و تعیین تکلیف خودروهای وارداتی ثبت نام شده به کشور موجب شد تا خودروهای داخلی نوسان پی‌درپی تجربه کنند. با این

ارزیابی بازار نشان می‌دهد قیمت خودروهای داخلی امروز روند کاهشی بود و پرطرفدارهای ایران‌خودرو افت و ثبات را تجربه کردند.

اقتصاددان: در هفته جاری اخباری مبنی بر بازگشایی مجدد سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو و تعیین تکلیف خودروهای وارداتی ثبت نام شده به کشور موجب شد تا خودروهای داخلی نوسان پی‌درپی تجربه کنند. با این شرایط در برخی موارد شاهد افزایش داخلی‌ها بودیم و در برخی از موارد هم بازار شکل کاهشی و ثبات به خود گرفت.

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «هایماS8» امروز بیشترین کاهش قیمت را داشت و با افت ۵ میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» امروز در بازار ۴۸۲ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۳ میلیونی داشت. «هایما S8 پلاس» هم امروز با کاهش ۵ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و پس از چند روز افزایش شکل کاهشی به خود گرفت. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم بدون تغییر در بازار ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده دنا هم امروز در کنار ثبات قیمت در بازار کاهش قیمت را هم تجربه کردند.‌ با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» امروز ۷۴۲ میلیونی ماند و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۲ میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهش ۲ میلیونی داشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر ۶۱۵ میلیون تومانی ماند.

 «هایماS8» ارزان شد+ جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....