تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 20:35
کد خبر : 159632

سخنگوی شورای نگهبان:

نامزدها تا ۱۷ اسفند می‌توانند اعلام شکایت کنند

نامزدها تا ۱۷ اسفند می‌توانند اعلام شکایت کنند

اقتصاددان :  طحان‌نظیف گفت: مردم عزیز تا ۱۷ اسفندماه فرصت دارند تا مستندات خود را از طریق سامانه (مردم ناظر) و نامزد‌های محترم هم از طریق سامانه داوطلب برای ما ارسال کنند. هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین خبر‌ها از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تشکر

اقتصاددان :  طحان‌نظیف گفت: مردم عزیز تا ۱۷ اسفندماه فرصت دارند تا مستندات خود را از طریق سامانه (مردم ناظر) و نامزد‌های محترم هم از طریق سامانه داوطلب برای ما ارسال کنند. هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین خبر‌ها از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تشکر دوباره از مردم به دلیل حضور پرشور پای صندوق‌های رأی که در سرنوشت خود دخیل بودند، اظهار کرد: نتایج از طرف مجری انتخابات یعنی وزارت کشور در حال اعلام بوده و ما هم به عنوان شورای نگهبان و دستگاه نظارتی که بر امر انتخابات نظارت داریم از امروز شکایات مردم و البته نامزد‌های محترم را دریافت می‌کنیم.

وی افزود: کسانی که به هر دلیل شکایتی از روند برگزاری انتخابات دارند، براساس قانون می‌توانند با مستندات و ذکر نام و نام خانوادگی و مشخصاتی که در تبصره ۲ ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آمده است، شکایات خود را برای ما ارسال کنند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: این عزیزان تا ۱۷ اسفندماه فرصت دارند تا مستندات خود را برای ما ارسال کنند. نامزد‌های محترم هم از طریق سامانه داوطلب می‌توانند این موارد را برای ما ارسال کنند و عموم مردم هم می‌توانند از طریق سامانه (مردم ناظر) مستندات خود را برای ما ارسال کنند.

طحان‌نظیف در پایان گفت: هیئت‌های نظارت و بعد هم شورای نگهبان در هنگام بررسی صحت انتخابات به این موارد توجه کرده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و براساس آن نظر نهایی خود را در خصوص صحت در حوزه‌های انتخابیه اعلام خواهند کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....