تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 21:37
کد خبر : 124299

مشمولان وظیفه دارای ۴ فرزند معاف می‌گردند

مشمولان وظیفه دارای ۴ فرزند معاف می‌گردند

مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر شامل معافیت از خدمت دوره ضرورت می‌شوند. اقتصاددان :   معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح طی اطلاعیه ای اعلام کرد: برابر موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) کلیه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای

مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر شامل معافیت از خدمت دوره ضرورت می‌شوند.

اقتصاددان :   معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح طی اطلاعیه ای اعلام کرد: برابر موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) کلیه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت، با حداقل ۴۰ سال سن تمام، که دارای ۳ فرزند می باشند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می گردند.

گفتنی است: صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکان پذیر خواهد بود. ضمناً در ادامه این اطلاعیه آمده است: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است.

مشمولین وظیفه برای آگاهی بیشتر از چگونگی اجرای موارد مذکور و بهره مندی از این تسهیلات از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ به دفاتر پلیس + ۱۰ و کارکنان وظیفه حین خدمت، به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه نمایند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....