تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 20:38
کد خبر : 77249

مسیر معکوس قیمت دلار و سکه

مسیر معکوس قیمت دلار و سکه

قیمت دلار و درهم در بازار امروز بر خلاف قیمت سکه و طلا افزایش یافت اقتصاددان: قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ بر مدار صعود قرار گرفت. نرخ دلار در معاملات نقدی صبح امروز ۲۷۰ تومان رشد کرد و بر روی ۲۶ هزار و ۵۲۰ هزار تومان قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی

قیمت دلار و درهم در بازار امروز بر خلاف قیمت سکه و طلا افزایش یافت

اقتصاددان: قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ بر مدار صعود قرار گرفت. نرخ دلار در معاملات نقدی صبح امروز ۲۷۰ تومان رشد کرد و بر روی ۲۶ هزار و ۵۲۰ هزار تومان قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی در نیمه روز با ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله شد. معامله گران معتقدند با عبور دلار از مرز ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان احتمال رسیدن آن به ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان هم وجود دارد.

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار صبح امروز نسبت به عصر روز گذشته ۲۹۳ تومان بالاتر بود و با ۲۴ هزار و ۵۸۵ تومان مبادله شد.

صرافان قیمت دلار و یورو را چند خریدند؟

صرافی ملی امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. طبق نرخ اعلامی صرافی ملی قیمت خرید دلار ۲۴ هزار و ۴۷۳ تومان و قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۷۱۹ تومان می باشد. همچنین بر این اساس قیمت خرید یورو با ۲۸ هزار و ۳۸۳ تومان و قیمت فروش یورو با ۲۸ هزار و ۶۶۸ تومان مبادله شد.

قیمت درهم اندکی بالا رفت

قیمت درهم امروز نسبت به عصر روز سه شنبه اندکی بالا رفت و با ۷ هزار و ۲۱۰ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به دیروز رشد ۵۰ تومانی را نشان می دهد.

با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۶ هزارو ۴۸۲ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

قیمت سکه در سراشیبی

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز بر روی ۱۸۲۸ دلار ایستاد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه بر خلاف افزایش قیمت دلار پایین رفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۶ هزار تومان ارزان تر از دیروز بود و قیمت ۱ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان را برای خود ثبت کرد.

قیمت سکه امروز به روند کاهشی روز سه شنبه ادامه داد و با ۲۵ هزار تومان کاهش بر روی ۱۱ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان ایستاد. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۲٫۹۶ درصد بود.

خبر خوب بورل از مذاکرات هسته ای

دور جدید مذاکرات هسته ای از روز گذشته آغاز شده و از جمله اخبار برجامی که در بازار دلار امروز برجسته بود می توان به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برجام اشاره کرد. بورل گفته مذاکرات در مراحل پایانی است و گشایش هایی صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....