تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 21:43
کد خبر : 143063

ماجرای قهر ۴۰میلیاردی!

ماجرای قهر ۴۰میلیاردی!

یحیی گل‌محمدی بار‌ها به باشگاه پیغام داد که مطالبات من را پرداخت کنید، اما در ظاهر حرف‌های او خریداری نداشت.   شوک بعدازظهر چهارشنبه نوزدهم مهرماه به پرسپولیس غیرقابل باورتر از این بود که هواداران به سادگی آن را باور کنند. یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس فسخ کرد. بسیاری گمان کردند که این خبر از آن

یحیی گل‌محمدی بار‌ها به باشگاه پیغام داد که مطالبات من را پرداخت کنید، اما در ظاهر حرف‌های او خریداری نداشت.

 

شوک بعدازظهر چهارشنبه نوزدهم مهرماه به پرسپولیس غیرقابل باورتر از این بود که هواداران به سادگی آن را باور کنند. یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس فسخ کرد. بسیاری گمان کردند که این خبر از آن دست شایعاتی است که خیلی زود تکذیب می‌شود. عده دیگری نیز گمان کردند این اتفاق مشابه سلسله اتفاقاتی است که فصل گذشته رخ داد و منجر به قهر و آشتی‌های زیادی در باشگاه پرسپولیس شد.

اما پس از پایان آن حجم از کدروت‌ها و قهر و آشتی‌ها در نهایت گل‌محمدی به تمرینات برمی‌گشت. اما این بار اوجدایی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از این تیم به صورت رسمی اعلام شده است. او بعد از دیدار با گل‌گهر که با برتری یک بر صفر و البته جنجالی سرخ‌ها همراه بود گلایه و شکایاتی را مطرح کرده بود. اما نکته مهم‌تر این که او به مدت دو روز نیز در تمرینات سرخ‌ها غیبت داشت تا بحران در باشگاه سرخ‌ها کاملا حس شود. در نهایت نیز روز گذشته اعلام شد که یحیی گل‌محمدی به دنبال اتفاقات متعدد که کمال نارضایتی او را به دنبال داشت دست به فسخ زده است. البته مسئول کمیته قرارداد‌های فدراسیون عصر دیروز اعلام کرد سرمربی پرسپولیس هنوز به صورت رسمی فسخ نکرده است، اما با توجه به مطالبات او از باشگاه، این اتفاق ممکن است عملی شود. حالا باید پرسید یحیی دقیقا بابت چه موضوعاتی تصمیم گرفت فسخ جنجالی خود را اجرا کند؟

درخواست برای کاهش قرارداد
به گزارش اقتصاددان به نقل از جام جم  ،  یخیی گل‌محمدی خیلی وقت است که بابت مطالباتش شکایت دارد. او فصل گذشته نیز بار‌ها این موضوع را اعلام کرد. مشکلات مالی باشگاه و نپرداختن مطالبات یحیی گل‌محمدی نخستین دلیل برای این فسخ اعلام شده است. از راهرو‌های باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که سرمربی سرخ‌ها با درویش مدیرعامل این باشگاه نیز درگیری لفظی داشته است و بابت همه مشکلات بعد از یک گفت‌و‌گوی سنگین که با لحن ناخوشایندی همراه بوده در نهایت به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند. حتی گفته می‌شود که درویش از گل‌محمدی درخواست کرده بخشی از قرارداد ۴۰ میلیاردی خود را ببخشد، اما او زیر بار نرفته است. اما این باز هم پایان ماجرا نیست. چیز‌های دیگری هم در میان است.

یحیی و مهاجمی که نخواست
یکی دیگر از عمده مشکلات یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس این است که بازیکنان مورد نظرش جذب نشدند. در این میان او اختلاف نظر‌هایی جدی با درویش مدیرعامل پرسپولیس داشت و بار‌ها با یکدیگر در این رابطه بحث و گفتگو کردند. پیش از فصل درویش شخصا اقدام به جذب بازیکنی به نام نبیل باهویی می‌کند که جزو اولویت‌های پنجم و ششم یحیی هم نبوده است. اما با وجود مخالفت سرمربی سرخ‌ها این بازیکن از سوی درویش جذب باشگاه می‌شود. گل‌محمدی نیز به این بازیکن میدان نداد و یک دقیقه هم به او بازی نداد. او حتی عنوان کرده بود که حتی اگر بازیکنی نگیرند باز هم راضی به جذب این بازیکن نیست که واقعا آمادگی بازی کردن ندارد.

نادیده گرفتن هشدار‌ها
اخطار پشت اخطار. یحیی گل‌محمدی بار‌ها به باشگاه پیغام و پسغام داد که مطالبات من را پرداخت کنید. او در رابطه با جذب مهاجم خارجی نیز چندین بار تذکر داد. اما در ظاهر حرف‌های او خریداری نداشت. حتی گفته می‌شود که گل‌محمدی یک ماه پیش نخستین اخطار جدی را به باشگاه داده بود، اما باز هم کسی توجه نکرد. در واقع گل‌محمدی از دو موضوع ناراحت بود. نخست این‌که به خواسته‌هایش در رابطه با پرداخت مطالبات و جذب مهاجم خارجی توجهی نمی‌شود و در وهله دوم کسی اعتراض‌هایش را جدی نمی‌گیرد. گل‌محمدی در یک برنامه تلویزیونی نیز اعتراض خود را نشان داده بود. آنقدر اوضاع به همین منوال پیش رفت که گل‌محمدی درنهایت فسخ کرد.

سرخ در بحران
اکنون باید ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. غائله پرهیاهوی فسخ گل‌محمدی برای هواداران به خیر تمام می‌شود یا این‌که ماجرا خیلی جدی‌تر از این حرفهاست. تا زمان نگارش این سطور جدایی گل‌محمدی قطعی به نظر می‌رسد، اما هیچ بعید نیست که این ورق ناگهان دوباره برگردد. اصلا به درویش می‌آید تمام مطالبات گل‌محمدی را یک جا پرداخت کند و مهاجمان مورد نظرش را بگیرد تا بحران به پایان برسد؟ یا این‌که اصلا به یحیی می‌آید بخشی از قرارداد ۴۰ میلیاردی‌اش را ببخشد تا بحران موقتا از سر پرسپولیس رفع شود؟ واقعیت این است که فسخ روز گذشته گل‌محمدی به صورت «رسمی» بود. اوضاع اصلا خوب به نظر نمی‌رسد. روز‌های پرهیاهو و پر از جنجالی در انتظار تیم بحران‌زده پرسپولیس خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....