تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 16:26
کد خبر : 154963

پیش‌بینی قیمت سکه امروز 2 بهمن 1402

قیمت سکه اصلاح می‌شود؟

قیمت سکه اصلاح می‌شود؟

بنابر ادعای برخی از معامله گران نرخ دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب تا حدودی اصلاح شد اما آیا این اتفاق در روز جاری بر روی قیمت سکه اثر خواهد گذاشت؟ اقتصاددان: طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر روز گذشته قیمت سکه تا سطح ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بالا رفت اما عصر

بنابر ادعای برخی از معامله گران نرخ دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب تا حدودی اصلاح شد اما آیا این اتفاق در روز جاری بر روی قیمت سکه اثر خواهد گذاشت؟

اقتصاددان: طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر روز گذشته قیمت سکه تا سطح ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بالا رفت اما عصر در حدود ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز شنبه ۲۵۰ هزار تومان رشد کرد. با این حال در معاملات پشت خطی سکه امامی تا ۳۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان پایین آمد.

برخی از معامله گران روند حرکتی قیمت سکه امامی در سومین روز هفته را اصلاحی پیش بینی کردند. این دسته مدعی بودند نرخ دلار در بازار پشت خطی تا حدودی نزولی شده و این امر ممکن است بر روی نوسانات بازار سکه اثر بگذارد .

از سوی دیگر قیمت طلای جهانی هم در شروع فعالیت کاری خود نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و در حول و حوش ۲۰۲۹ دلار به فروش رسید.با این حال برخی دیگر از سکه بازان می گفتند فضای بازار تا حدی هیجانی است و در صورتی که خبر منفی به بازار برسد احتمال صعود قیمت سکه وجود دارد.

در حال حاضر ضرب و عرضه سکه جدید و بدون تاریخ که هفته قبل رئیس بانک مرکزی از آن خبر داده بود مورد توجه سکه بازان است. محمد کشتی‌آرای در آخرین اظهارات خود در این رابطه گفته این عرضه از ارزش ذاتی قیمت سکه‌ را کاهش نخواهد داد اما قطعا حباب آن را کاهش می‌دهد.

برخی از فعالان بازار می‌گویند سکه در حال حاضر مرز ۳۲ میلیون تومان و ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و در مقابل مرز ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است و اگر فلز گران‌بهای داخلی پایین این محدوده تثبیت دهد احتمال عقب‌نشینی آن تا نیمه کانال ۳۱ میلیون تومان و همچنین پله‌های پایین‌تر وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....