تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 11:48
کد خبر : 157853

قدردانی از جوان روشنفکر ایل

قدردانی از جوان روشنفکر ایل

در موقعیت سیاسی امروز کشور که مسئله امر رای دادن یا رای ندادن به موضوعی سرنوشت ساز و چالش برانگیز در جامعه تبدیل شده، اشخاص بسیاری برای رسیدن به کرسی سیاسی- اقتصادی و در ظاهر قانونگذاری و نظارت مجلس تشویق و ترغیب شده و هجوم آورده اند. در این بین، یکی از جوانان برومند و

در موقعیت سیاسی امروز کشور که مسئله امر رای دادن یا رای ندادن به موضوعی سرنوشت ساز و چالش برانگیز در جامعه تبدیل شده، اشخاص بسیاری برای رسیدن به کرسی سیاسی- اقتصادی و در ظاهر قانونگذاری و نظارت مجلس تشویق و ترغیب شده و هجوم آورده اند.

در این بین، یکی از جوانان برومند و خیرخواه ایل، جناب دکتر اله مراد جهانگیری بابادی، با بررسی نرم پایگاه اجتماعی قدرتمند خود و به جهت جلوگیری از چنددستگی ایلی و مشورت با دلسوزان کشور در ایل خود، تصمیم شجاعانه ای برای انصراف از ادامه مسیر خود گرفت.

شاید انصراف ایشان از دیدگاه برخی، امری ساده و پیش پا افتاده تلقی گردد، لیکن مسئله مهمی در آن نهفته است که در نگاه اول هرکسی قادر به درک آن نیست، زیرا که این جوان شجاع یکی از علل شکست آتی مردم و ایلش را از گردن خود خارج کرد و راه پیروزی واقعی را به بقیه هموندان طایفه ای که بدون تفکر، روز شمارش آراء[شنبه) بعد از انتخابات به مسیر پوچ و بی حاصل خود ادامه می دهند نشان داد و به آنها یادآور می شود که امکان پیروزی شان با این شکل رقابت قطعا غیرممکن است.

در آخر بعنوان یک جوان ایلی از این تصمیم شجاعانه دکتر اله مراد جهانگیری تقدیر و تشکر می نمایم.

ابوالفضل بابادی شوراب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....