تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 21:00
کد خبر : 149273

فروش بلیت قطار تهران-کربلا آغاز شد

فروش بلیت قطار تهران-کربلا آغاز شد

  اقتصاددان :  عرضه بلیت تهران ـ کربلا برای بازه زمانی دی بدون تغییر قیمت آغاز شد و افراد از امروز ۱۴ آذر می‌توانند برای خرید بلیت قطار کربلا اقدام کنند. قطار ترکیبی تهران ـ کربلا برای دی‌ماه هم همچون آذر فعالیت کرده و روز‌های شنبه از تهران حرکت می‌کند و پس از حدود ۱۹ ساعت

  اقتصاددان :  عرضه بلیت تهران ـ کربلا برای بازه زمانی دی بدون تغییر قیمت آغاز شد و افراد از امروز ۱۴ آذر می‌توانند برای خرید بلیت قطار کربلا اقدام کنند.

قطار ترکیبی تهران ـ کربلا برای دی‌ماه هم همچون آذر فعالیت کرده و روز‌های شنبه از تهران حرکت می‌کند و پس از حدود ۱۹ ساعت در ایران به مقصد شلمچه می‌رود. زائران پس از عبور زائران از مرز شلمچه، با اتوبوس به بصره رفته و از آنجا با قطار راهی کربلا می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به کاروان به عتبات سفر کنند. البته خرید بلیت قطار به منزله تأمین یا رزرو هتل و سایر خدمات نیست و فقط با خرید بلیت قطار زائران از تهران به کربلا می‌توانند بروند و سایر خدمات از جمله هتل و تغذیه بر عهده زائران است.

قیمت بلیت این قطار نسبت به گذشته تغییری ندارد و بین یک تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. بلیت‌های این مسیر تا آخر دی فروخته می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....