تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 22:56
کد خبر : 145496

فرار ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد تومانی سهامداران

فرار ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد تومانی سهامداران

در مجموع کل هفته ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۵۰۸ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد ۱۰۰ درصدی داشته است. اقتصاددان: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در ۴

در مجموع کل هفته ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۵۰۸ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

اقتصاددان: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در ۴ روز معاملاتی بودیم. در اولین روز هفته هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۲۷۰ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۸۴ میلیارد تومان وارد شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی ۴۱۵ میلیون تومان بود.

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار ۷۷۶ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۵۰۸ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی وبملت بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از وبملت، نمادهای شستا، شپنا، فملی و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای فزر، حفارس، فاذر، بالبر و خودرو بیشترین ورود پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز خساپا، خودرو، فملی، وسدید و بازرگام بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل بوعلی، فسبزوار، کی بی سی و نیان بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین خروج سرمایه به نمادهای نیان، خودرو، خساپا و بپاس تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای شگویا، کماسه، ثپردیس و حفاری بیشترین ورود را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین خروج به وبملت، خساپا، آریان، شستا و شپنا اختصاص داشت و ثفارس، اخابر، سنیر، ثغرب و ثاخت بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز هفته نیز بیشترین خروج متعلق به خساپا، شپنا، وبملت، شستا و آریان بود و در سوی دیگر بالبر، فزر، اخابر، ثاخت و کایزد بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.

فرار 2 هزار و 541 میلیارد تومانی سهامداران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....