تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 14:43
کد خبر : 138169

عقبگرد قیمت سکه با تاکتیک شبانه

عقبگرد قیمت سکه با تاکتیک شبانه

در معاملات پشت خطی یکشنبه شب، از سرعت صعودی سکه امامی کم شد و فلز گران‌بهای داخلی با افت تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی به مرز حساس ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برگشت. اقتصاددان: بازار سکه در روز یکشنبه به دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار و قیمت طلای آب‌شده، آرایش صعودی به خود گرفت. قیمت

در معاملات پشت خطی یکشنبه شب، از سرعت صعودی سکه امامی کم شد و فلز گران‌بهای داخلی با افت تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی به مرز حساس ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برگشت.

اقتصاددان: بازار سکه در روز یکشنبه به دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار و قیمت طلای آب‌شده، آرایش صعودی به خود گرفت.

قیمت هر قطعه سکه امامی روز گذشته با ۱۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به اولین روز هفته به سطح ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. به نظر می‌رسد که اصلاح شدن قیمت طلای آب‌شده باعث شده که خریداران سکه تا حدودی احتیاط کنند.

طلا روز قبل لیدر شد و به مسیر صعودی روز شنبه ادامه داد. برخورد طلای آب‌شده به مقاومت ۱۰ میلیون و ۳۲۰ تومانی باعث عقب نشینی آن شد و در معاملات پشت خطی یکشنبه تا سطح ۱۰ میلیون۲۴۰ هزار تومان پایین آمد. تکنیکال کارها می‌گویند برای رشد بیشتر طلای آب‌شده باید قیمت دلار خود را به بالای کانال ۵۰ هزار تومانی برساند.

فعالان اقتصادی معتقدند در شرایط کنونی هم قیمت سکه و هم قیمت دلار در مرز مهمی قرار دارند. به باور این دسته در صورتی که نرخ دلار در روز جاری بالای مرز مقاومتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد احتمال تداوم صعود قیمت سکه هم وجود دارد.

تکنیکالیست‌ها می‌گویند سکه در حال حاضر به مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نزدیک شده و اگر به آن برسد و بالای این محدوده ماندگار شود، می‌تواند به تدریج به سمت کانال ۲۹ میلیون تومان حرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....