تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 18:00
کد خبر : 166345

حبس معاملات بورس در کانال ۳ همت+ نمودار

حبس معاملات بورس در کانال ۳ همت+ نمودار

در هفته اخیر روند تغییرات میانگین ارزش معاملات خرد سهام کاهشی بود. اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۱ درصد کاهش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۳ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان افزایش

در هفته اخیر روند تغییرات میانگین ارزش معاملات خرد سهام کاهشی بود.

اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۱ درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۳ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان افزایش یافت و روز دوشنبه به ۳ هزار و ۴۳۴ میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان بالغ شد. در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد ۲ درصدی به رقم ۳ هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۳ هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۹۳۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۱ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فملی بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای وتوس، توسن، ذوب و شستا در رتبه‌های بعدی بودند.

نماد ذوب نیز بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای شستا، فملی، شگستر و غبشهر در رده‌های بعدی قرار داشتند.

روز دوشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به نمادهای خودرو، کترام، وتوس، فملی و کویر تعلق داشت. در جدول حجم معاملات نمادهای ذوب، شستا، وبملت، خودرو و کویر بودند.

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد فملی تعلق داشت و دامین، توسن، کماسه و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به ذوب اختصاص داشت و فملی، شستا، وبملت و خساپا در پی آن بودند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای ثفارس، توسن، ثامان، خاهن و دکوثر بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، حفارس، شستا، شگستر و خاهن بیشترین حجم معاملات را داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....