تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 22:53
کد خبر : 155176

بزرگترین افتخار من این است که دیوار بتنی میان ثلاث و بویراحمد را شکستم.

عدل هاشمی پور در جمع القچین چرام/ افتخار من شکست دیوار بتنی میان ثلاث و بویراحمد

عدل هاشمی پور در جمع القچین چرام/ افتخار من شکست دیوار بتنی میان ثلاث و بویراحمد

به گزارش خبرنگار اقتصاددان، مهندس عدل هاشمی پور پس از حضور دوباره در حوزه انتخابیه و استقبال گسترده مردم، امروز سه شنبه صبح میهمان مردم القچین از توابع شهرستان چرام بود. عدل هاشمی پور در جمع مردم خونگرم و میهمان نواز القچین، اظهار کرد: یکی از نعمت های خوبی که خداوند به من داده و

به گزارش خبرنگار اقتصاددان، مهندس عدل هاشمی پور پس از حضور دوباره در حوزه انتخابیه و استقبال گسترده مردم، امروز سه شنبه صبح میهمان مردم القچین از توابع شهرستان چرام بود.

عدل هاشمی پور در جمع مردم خونگرم و میهمان نواز القچین، اظهار کرد: یکی از نعمت های خوبی که خداوند به من داده و از اوایل انقلاب تاکنون چه در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و حتی دوران شهرسازی همواره آن را حفظ کرده بودم حضور در میان مردم و ارتباط مستقیم با مردم است.IMG 20240123 WA0159 اقتصاددان نوشته

وی افزود: یک دوره به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس بودم و پیگیر کارهای جوانان این حوزه بودم. اگر نتوانستم مسائل و مشکلات بستگان و ایل و تبار و مردمم در اقصی نقاط کهگیلویه بزرگ را به دقت بررسی کرده و به مشکلاتشان رسیدگی کنم به این دلیل بود که در سراسر کشور فرزندان کهگیلویه را تحریم کرده بودند و هر منطقه و استانی اعلام کردند که می‌خواهیم از جوانان منطقه و شهر خود استفاده کنیم و بچه های غیربومی را تسویه می‌کردند.

این کاندیدای انتخابات کهگیلویه تصریح کرد: برای انجام یک ماموریت آمده بودم که بتوانم زمین های منطقه را برای اشتغال جوانان بسازیم، باید بتوانیم زمینه اشتغال را در منطقه خود به وجود بیاوریم. خداوند متعال زمانی که ما را از خاک درست کرد و آفرید عمران و آبادانی را بر عهده ما گذاشت تا بتوانیم با تجربه و تخصص خود این زمین ها را آباد کنیم.
IMG 20240123 WA0158 اقتصاددان نوشته
هاشمی پور با بیان اینکه یکی از واجبات این است که انسان با کار و تلاش زحمت بکشد، گفت: در چهار شهرستان کهگیلویه هم زمین های مساعد و حاصلخیز، هم نعمت آب و هم جوانان زحمتکش داریم اما واقعیت این است که در تمام این نعمت ها فقیر هستیم. دلیلش من و امثال ماها هستند که بستر و زمینه را برای اشتغال فراهم نکردیم و از رودخانه هایی که خداوند جاری کرده باید بتوانیم برای کشاورزی استفاده کنیم.

وی با اشاره به معضل بیکاری در حوزه انتخابیه گفت: هنوز پس از ۴۴ سال از گوجه چینی زنان منطقه خود حرف می‌زنیم. هر فرد سیاسی که به منطقه می آید از گوجه چینی حرف می‌زند. زمانی که در قرارگاه خاتم الانبیاء بودم تعداد ۸ سد از جمله نرماشیر ارومیه، سد هندیجان، سد کرخه و چندین سد بزرگ دیگر در مجموعه قرارگاه احداث کردیم.

عدل هاشمی پور با اشاره به دلایل حضور خود در عرصه انتخابات، گفت: تخصص من در حوزه سازندگی باعث شد که خودم را در معرض خطر قرار داده و در عرصه سیاسی انتخابات کهگیلویه حضور پیدا کنم. تهمت‌ها و تخریب‌ها را با جان و دل شنیدم و غیبت‌ها را هم با جان و دل می‌شنوم و در فضای مجازی خودم را در معرض تیررس افراد قرار دادم. با هر ترفندی که به من حمله کردند اما با شکست روبرو شدند چون توانایی‌های که در خود دیدم مثل یک جلیقه ضدگلوله بود که با این حملات به جایی نرسیدند.
IMG 20240123 WA0154 اقتصاددان نوشته
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلام قرآن، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: هر کسی خدا را یاری کند خدا او را یاری می‌کند و سعی کردم محکم و قوی و مثل کوه استوار باشم. اگر کسی ادعا دارد که می‌خواهد برای مردم کار کند نباید از ۴ تا تهمت و غیبت و بدگویی بترسد. تنها چیزی که خداوند در وجود من قرار نداد، ترس است و تنها از خداوند می‌ترسم چون عزت و ذلت دست خداست.

وی با اشاره به چهره های سرشناس ایل بویراحمد، عنوان کرد: دکتر واعظی یکی از سرمایه های ایل بویراحمد و طایفه دیلگونی است. دکتر واعظی از نردبام هیچکسی برای موفقیت خود بالا نرفت و فقط به دلیل تعهد، تخصص و با ارتباطاتی که داشت نه تنها برای خودش بلکه افراد و خویشاوندان خویش را نیز مورد بررسی قرار داد تا برای اشتغال جوانان طایفه محتاج کسی نباشند.

هاشمی پور با اشاره به دیگر چهره های ملی حوزه انتخابیه، عنوان کرد: در سطح کشور چهره های ملی زیادی داریم از جمله مهندس حبیبی که خدمات ارزنده ای برای نظام ارائه کردند و با وجود آنکه بازنشسته شدند اما در سن بازنشستگی هم اثرگذار هستند.

وی خطاب به جوانان گفت: باید صبور باشیم. من اکنون در جمع شما بزرگان و ریش سپیدان، معتمدین، نخبگان علمی، بانوان، جوانان عزیز زیادی دیدم، اگر جوانان جایی کاری برایشان نشد یا کاری از دست من برنیامد بدانید نه اینکه دلم نخواست بلکه با تمام توان تلاش و کوشش میکنم که گره ای از کار جوانان را حل کنم. از دیگر استان های کشور به من فشار می آورند که دیگر نیرو نفرستید، جوانان ما بیکار هستند. حرف من با خودم و دوستانم این بود که این جوانان ما را نمی‌بخشند، بگذارید در این زمین‌های مساعد و حاصلخیز خودمان چندین کار انجام دهیم.
IMG 20240123 WA0153 اقتصاددان نوشته
عدل هاشمی پور با اشاره به راه اندازی پتروشیمی دهدشت، بیان کرد: روزی که از پتروشیمی حرف زدم همه خندیدند که این کار نشدنی است. پتروشیمی ۱۶ سال یک زمین خالی بود و من در آن زمان وعده دادم که “پتروشیمی آماده باش” که آمدم. از سال ۹۸ که مجموعه هایی که آوردم الان نگاه کنید بیش از یک هزار نفر در آنجا مشغول به کار هستند. ما می‌توانیم کار کنیم اما مایوس هستیم. سد تا ۸ سال دیگر هم ساخته نمی شود، باید از یک جایی شروع کنیم.

وی عنوان کرد: حرف من این است که باید ۱۰ کار عام‌المنفعه و زیربنایی شروع کنیم تا این جوانان بتوانند یک بار درست زندگی کنند.

کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم تصریح کرد: امروز قبل از انتخابات بعنوان یک سرباز از شما انتظار دارم با صندوق های رای قهر نکنید. نه اینکه حتما باید به من هاشمی پور رای بدهید به هر کسی که می‌خواهید رای دهید اما با نظام جمهوری اسلامی و صندق های رای قهر نکنید. اگر امروز مشکلاتی داریم بدانید که خودمان بانی مشکلات مان هستیم. چهارمحال و بختیاری و یزد خواستند پس مشکلاتشان را حل کردند. با اینکه استان یزد کویری است اما بیکاری در یزد ۶ درصد است و در کهگیلویه ۱۷ درصد است. اگر بخواهیم و با هم اجماع نظر داشته باشیم می‌توانیم اما ما با هم نیستیم و اجماع نظر نداریم.

هاشمی پور با اشاره به وحدت و همدلی خاطرنشان کرد: نزاع‌های سیاسی و درگیری‌های سیاسیون اجازه نمی‌دهند کاری کنیم. باید وحدت و همدلی در بین ما حاکم شود تا بتوانیم در زمین‌های حاصلخیز و مساعد کار کنیم. روز گذشته از صبح تا شب در جمع صمیمی مردم خونگرم دیشموک بودم محبت و بزرگی و صداقت این مردم را که دیدم واقعا غبطه خوردم و بزرگترین افتخار من این است که دیوار بتنی میان ثلاث و بویراحمد را شکستم.

خانواده های که امروز در چرام و القچین به مهندس عدل هاشمی پور پیوستند
سرهنگ اقبالی پور

قاید کاووس رمضانی از بزرگان طایفه مسیح شاهی از شهرک چرام
برادران فرهنگ دوست
خانواده های بزرگ غضنفری ،کبوتری، فلاحت ،کریمی, علیزاده ، دشتی ، غضنفر پور،قبادی
روستای خیمند طایفه بایاری
خانواده های ضفرنیا،فیض پور ، خالقی،وحیدی مقدم،علیزاده، شریفی نسب ،شرفی،نظری،دیبازز،بهزادی،
راهواره,نورایی،یاوری زاده ،
خانواده های عباسی ،آصفی،اسدی، اصغری،ابول پور،آهنگی،حیدری, اسلامی خواه کسانی بودند که امروز با مهندس عدل هاشمی پور پیوستند
نویسنده:حجت همتی فر

IMG ۲۰۲۴۰۱۲۳ ۲۱۴۵۳۸ اقتصاددان نوشتهIMG 20240123 WA0158 اقتصاددان نوشتهIMG ۲۰۲۴۰۱۲۳ ۲۱۴۸۵۳ اقتصاددان نوشتهIMG ۲۰۲۴۰۱۲۳ ۲۱۴۷۱۲ اقتصاددان نوشتهIMG ۲۰۲۴۰۱۲۳ ۲۱۴۵۳۸ 1 اقتصاددان نوشتهIMG 20240123 WA0162 اقتصاددان نوشتهIMG 20240123 WA0148 اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....