تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 18:32
کد خبر : 83593

صعود طلا به کمک فدرال

صعود طلا به کمک فدرال

با حفظ مواضع تهاجمی توسط فدرال رزرو،دلار نزدیک به بالاترین سطح دو سال اخیر رسید و طلا صعودی شد. اقتصاددان: طلا صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت، در حالی که پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا موضع جنگ طلبانه خود را در دقایق آخرین نشست خود حفظ کرد، دلار به بالاترین رقم دو سال اخیر

با حفظ مواضع تهاجمی توسط فدرال رزرو،دلار نزدیک به بالاترین سطح دو سال اخیر رسید و طلا صعودی شد.

اقتصاددان: طلا صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت، در حالی که پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا موضع جنگ طلبانه خود را در دقایق آخرین نشست خود حفظ کرد، دلار به بالاترین رقم دو سال اخیر خود نزدیک شد.

معاملات آتی طلا با ۰٫۰۱ درصد افزایش به ۱۹۲۳٫۳۰ دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، روز پنجشنبه نزولی شد اما با عین حال در نردیکی بیشترین حد خود در دو سال اخیر چرخ می زند. شاخص بازدهی ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا نزدیک به بالاترین رقم چند ساله بود.

فدرال رزرو صورتجلسه نشست مارس ۲۰۲۲ خود را در روز چهارشنبه منتشر کرد که نشان می دهد بانک مرکزی در حال آماده شدن برای حرکت تهاجمی برای مهار تورم بالا است.

 صعود طلا به کمک فدرال

بیت کوین ۴۳هزار دلاری

بیت کوین در روز جاری همچنان موضع روز گذشته خود را دارد. این ارز دیجیتالی با کاهش بیش از ۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۴۳هزار دلار رسید. به نظر می‌رسد تاثیرات نشست فدرال رزرو روز گذشته همچنان در این بازار دیده می‌شود.

 صعود طلا به کمک فدرال

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....