تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 11:39
کد خبر : 151075

پیش‌بینی قیمت سکه در امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۲

شیر یا خط در بازار سکه

شیر یا خط در بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب در مرز ۲۹ میلیون تومان معامله شد.در حال حاضر برخی از سکه بازان نسبت به تداوم‌ کاهش قیمت دلار هراس دارند اما عده ای دیگر امیدوارند که طلا رشد کند. اقتصاددان: بازار سکه در روز چهارشنبه شاهد ثبات قیمت سکه امامی در مرز ۲۹ میلیون تومان

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب در مرز ۲۹ میلیون تومان معامله شد.در حال حاضر برخی از سکه بازان نسبت به تداوم‌ کاهش قیمت دلار هراس دارند اما عده ای دیگر امیدوارند که طلا رشد کند.

اقتصاددان: بازار سکه در روز چهارشنبه شاهد ثبات قیمت سکه امامی در مرز ۲۹ میلیون تومان بود. این اتفاق در حالی رخ داد که در بازار ارز قیمت دلار کاهشی شد. اسکناس آمریکایی روز گذشته پس از دو ماه و نیم از کانال ۵۰ هزار تومان دل کند و تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد اما سکه بازان ترسی به دل خود راه ندادند.

گفته می شود جناح افزایشی بازار به واسطه خوش‌بینی به قیمت اونس طلا مانع افت این فلز گران بهای داخلی شدند. قیمت اونس طلا دیروز تا سطح ۲۰۴۳ دلار بالا رفت اما در زمان تدوین این گزارش با افت تقریبا ۴ دلاری نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته به ۲۰۳۵ دلار رسید.

معامله‌گران می‌گویند سکه بین کاهش دلار و رشد انس طلا شیر یا خط انداخت و در نهایت ثابت ماند.

در معاملات پشت خطی هم قیمت سکه امامی کانال ۲۹ میلیون تومان را حفظ کرد اما برخی از سکه بازان نسبت به تداوم کاهش قیمت دلار هراس دارند. آنها می گویند اگر دلار نزولی شود شرایط سختی برای صعود سکه فراهم خواهد شد و قیمت سکه امامی بالاخره مسیر کاهش را انتخاب خواهد کرد.

با این حال برخی نیز همچنان معتقدند که طلا جلوی نوسانات کاهشی بازار سکه را خواهد گرفت. فنی های بازار بر این باورند که در حال حاضر سکه مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد اما اگر مرز ۲۹ میلیون تومان شکسته شود محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....