تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 11:47
کد خبر : 106728

شما کدام طرف ماجرایید

شما کدام طرف ماجرایید

این روزها باید به همه چیز شک کرد. روزنامه کیهان و مدیرمسئول آن از دولتمردان خواسته است که به بسیج و سپاه اختیارات کامل بدهند تا به قول ایشان اغتشاش‌گران را سرکوب کنند. از سوی دیگر روزنامه همشهری که خود را سخنگو و حامی ‌دولت می‌داند، می‌نویسد که تا کی دولت می‌خواهد قیمت بنزین را

این روزها باید به همه چیز شک کرد. روزنامه کیهان و مدیرمسئول آن از دولتمردان خواسته است که به بسیج و سپاه اختیارات کامل بدهند تا به قول ایشان اغتشاش‌گران را سرکوب کنند. از سوی دیگر روزنامه همشهری که خود را سخنگو و حامی ‌دولت می‌داند، می‌نویسد که تا کی دولت می‌خواهد قیمت بنزین را ثابت نگه دارد؟
آقای شریعتمداری اول به این تناقض پاسخ دهد که آیا همه معترضان اغتشاش‌گرند که علی‌القاعده چنین چیزی نیست و اگر بپذیریم که براندازان و دشمنان گروه اندکی هستند که به‌قول مسئولین در صفوف مردم معترض رسوخ کرده‌اند، راه و شیوه مبارزه با آنها به خیابان کشاندن نظامیان نیست؛ بلکه کار نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی است.
پیشنهاددهندگان مداخله نظامیان باید بدانند که الان وقت چنین برخوردهای شدیدی با مردم نیست، بلکه وقت گوش دادن به درددل آنها و سپردن کار اداره کشور به آدم‌های عاقل است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....