تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 16:35
کد خبر : 42808

سهم من از انتخاباتها

سهم من از انتخاباتها

اسکندر رحمانی، گچساران ۱۴۰۰/۱/۲۴ دوستی تعریف می کرد که: “در این ۴ دهه در تمام انتخابات ها شرکت کردم و رای دادم، هر دوره از دوره قبل برای من بدتر بود.” “ریاست جمهوری ها؟: چه آنهایی که قول صد روزه دادند برای حل مشکلات مردم و چه آنهایی که قول دادند که نفت را سر

اسکندر رحمانی، گچساران
۱۴۰۰/۱/۲۴

دوستی تعریف می کرد که: “در این ۴ دهه در تمام انتخابات ها شرکت کردم و رای دادم، هر دوره از دوره قبل برای من بدتر بود.”
“ریاست جمهوری ها؟: چه آنهایی که قول صد روزه دادند برای حل مشکلات مردم و چه آنهایی که قول دادند که نفت را سر “سفره مردم می آورند؛ نفت را که نیاوردند، دکل نفتی را هم بردند و پیدا نشد!”
انتخابات مجلس!؟:نمایندگانی که پیروز می شدند بعد از عبور از مردم جز به عده ی خاص؛ توجهی به سایر مردم بخصوص آنهایی که بی نام و نشان رای می دهند ندارند، حول محور پیمانکاران محترم و ثروتمندان و…!! کار می کنند! که هر دوره از دوره قبل افتضاح تر بود!”

گفت: “تنها سهم یا استفاده ی من در این ۴ دهه!، در دوره ای دنبال کاندیدایی بودم تا حمایت خود را به او اعلام نمایم!، در روستایی او را دیدم، دستم را گرفت و سوار ماشین خودش نمود وقتی سوار شدم دیدم یک کیف بزرگ در ماشین است.
حرفهایم را به او گفتم! رسیدیم به روستای دیگری کاندیدا سریع پیاده شد، راننده که از افراد سرشناس هم بود به من گفت کیف را باز کن من کیف را باز کردم.خدا بده برکت لب تا لب پول بود، گفت مبلغی بده؛ من مبلغی به او دادم(دیدم سنگ مفت و گنجشک مفت)، مبلغی اما ناچیز از آن را در جیب خود قرار دادم.”

گفت: “کل سهم و استفاده من از رای دادن در این ۴ دهه همین مبلغ ناچیز بود که از کیف برداشتم.”

تقاضا و التماس از شورای محترم نگهبان دارم و داریم:
۱-کسانی که قادر نبوده اند معاون و یا معاونین خود را کنترل کنند که دزدی و اختلاس نکنند، چگونه می خواهند مملکتی را اداره کنند؟
۲-کسانی که قادر نبودند خانواده خود را کنترل کنند مانند ؛برادر؛ فرزندان؛ داماد و خواهر و……!چگونه می توانند مملکت را اداره کنند؟
۳-مقام معظم رهبری فرمودند: “با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد”
برای مبارزه با فساد دست پاک؛ دامن پاک؛ زبان پاک و چشم پاک می خواهد!
استخری را در نظر بگیرید؛ که از چند چاه عمیق با لوله های چند اینجی مرتب در آن آب ریخته می شود، اما استخر پر نمی شود وقتی نگاه می کنی می بینی بدنه استخر ترک خورده و ته آن سوراخ است! هرچه از این طرف آب می ریزید از آن طرف بیرون می رود؛ به کانال هایی که شما در نظر گرفته اید آبیاری کنید؛ آب نمی رسد؛ “فساد” در جامعه این طور است!

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....