سلمان مهدوی به سمت دبیر اطلاع رسانی اقتصاددان منصوب شد
تاریخ۱۴۰۲/۲/۲۸ شمارہ:۱۰۰۱ برادر ارجمند جناب اقای سلمان مھدوی نظر به تعهد ، تجارب و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی رسانه خبری تحلیلی اقتصاددان Www.eqtesaddan.ir نمایندگی این رسانہ درمدیریت استودیو خبر و مستندسازخبری استانھای شمالی نمایندگی استان مازندران با حفظ سمت مسئول شورای راهبردی سروش و روبیکا دراقتصاددان منصوب
تاریخ۱۴۰۲/۲/۲۸
شمارہ:۱۰۰۱
برادر ارجمند جناب اقای سلمان مھدوی
نظر به تعهد ، تجارب و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی رسانه خبری تحلیلی اقتصاددان
Www.eqtesaddan.ir
نمایندگی این رسانہ درمدیریت استودیو خبر و مستندسازخبری استانھای شمالی
نمایندگی استان مازندران با حفظ سمت مسئول شورای راهبردی سروش و روبیکا دراقتصاددان منصوب می شوید۔
مدیریت برمسئولیت پذیری به عنوان پیشخوان مجموعہ مدیریتی وظیفه بازنشر و اطلاع رسانی بسته های تولیدی ، جذب تبلیغات و تامین کنندگان مالی، تکمیل انتخاب مدیران شورای راهبردی مناطق بویژه شناسایی و استفاده از سردبیران توانمند ،انتقال نظرات سردبیران ، جمعبندی پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولان بر عهده جنابعالی می باشد
انتظار دارم با باز طراحی سازماندهی و برنامه ریزی برای تدوین و اجرای “نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون و برون سازمانی” و “نظام مردم محور با پذیرش و بررسی پیشنهادات” اهداف و ماموریت های مشروحه ذیل را به نحو مظلوب محقق کنید :
– جذب و برقراری ارتباط با صاحبنظران و سرامدان گروه های مختلف اجتماعی مرجع جهت دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی جلب اعتماد عمومی و محافل کارشناسی
– تاسیس و هدایت انجمن های تشکیل نشده گروهها
با نظارت و راهنمایی سرکار خانم مهندس عارفی
-اطلاع رسانی و بازنشر گسترده بسته های تولیدی منتشره در کانالها به شبکه های اجتماعی حداقل در دونوبت ظهر و عصر به منظور افزایش سطح بازدید تقویت ارتباط و هماهنگی بین رسانه و دیگر گروه های اجتماعی موثر بر کارآمدی و اثر بخشی اقتصاددان
– ایجاد همدلی، تقویت تفاهمات، اعتلای فرهنگ و یافته های مجموعہ اقتصاددانان و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتماد سازی و افزایش سرمایه انسانی.
– ارائه چهرهای مثبت و موجه از مجموعہ با پاسخ گویی به نیاز های اطلاعاتی جامعه و جذب کارامدان نخبه بعنوان ادمین در گروههای ۵۷گانه .
– اتخاذ شیوههای مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی تشکیلات
– استفاده از شیوههای نوین اطلاع رسانی و توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت اطلاع رسانی بموقع و تسریع در امر اطلاع رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی
– ساماندهی و تشکیل نمایندگیهای روابط عمومی در مناطق و شهرستانها ضمن اهتمام به امر چابک سازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاعرسانی و تبلیغات.
– ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی رسانه اقتصاددانان در مجامع علمی و مردمی به منظور ایجاد تمهیدات رسانه ای ، توسعه ارتباطات و جلب همکاری مشترک شبکه های منصف و مستقل .
– گسترش و تبیین رویکرد تحلیلگرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری اجتماعی و اقتصادی مناطق استانها و شهرستانها .
– اهتمام به بزرگداشت مناسبت های اقتصادی در سازمان به منظور پاسداشت شان ارزشی و تحول افرین
– پیگیری تبادل لینک و تعامل مناسب و مطلوب بین اقتصاددان با ابرگروههای فعال در شبکه های اجتماعی ، رسانه های مکتوب و سایت های خبری تحلیلی
سایر موارد پس از پایان دوره ارزیابی با هماهنگی شورای سردبیران و فعالان گروهها نسبت به جذب حداکثری و فعال سازی اقدام و ارایه می نمایید.
– دریافت رپورتاژاگهی ، بنر تبلیغاتی و کمکهای مردمی بمنظور تامین هزینه های فزاینده رسانه با رعایت استقلال رای و پرهیز از اتکا به جریانات جناحی (جانبدارانه )
ضمن آرزوی توفیق روز افزون سلامتی جنابعالی و تیم همکاران را از خداوند متعال خواستارم
دکتر بهنام ملکی مدیر مسول
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع
برچسب ها :دبیر اطلاع رسانی اقتصاددان ، دکتر بهنام ملکی مدیر مسول ، سلمان مھدوی ، نمایندگی استان مازندران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰